Klacht: Verschillende prijzen

op 18 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben in de MediaMarkt groningen en MediaMarkt drachten geweest. Eeerste klacht heb ik zelf opgelost met MediaMarkt Groningen. Tweede klacht gaat over de Samsung gear 2 classic. Die is duurder in Drachten dan in Groningen. Daarnaast adverteren jullie met dat de prijs altijd word gelijk getrokken met de goedkoopste prijzen.

Ik zal voor de grap ook de klacht van gronigen hier toelichten.

Ik heb daar een hoesje gekocht voor mijn Samsung S6. Prijs in de schappen was 22.95 euro, de prijs aan de kassa was 29 euro en na navragen in het systeem in de winkel zelf was het ineens 25.95 euro.

Daar was ik het natuurlijk niet mee eens. De Klantenservice heeft mij goed geholpen en mij het hoesje voor de goede prijs van 22.95 meegegeven.

Wanneer ik tevreden ben? Dat jullie Eerlijk prijzen. Jullie klanten niet op die manier belazeren!

Controleren jullie alles wel?

Gezien het al 2 dagen geleden is en ik het zo nog kan intypen/voordragen geeft aan dat ik er best kwaad over ben.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Reidinga