Klacht: verschillende klanten

op 17 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Huisje vond ik niet goed schoongemaakt, sommige dingen waren nog te smerig voor aan te pakken, zelf maar eerst schoongemaakt. Er zaten continu vliegen, en dat werden er maar steeds meer en meer, we waren overal vies van, waar dat aan lag…geen idee, een paar vliegen in bosrijk gebied oke, maar niet in deze hoeveelheid.
Maandagavond wilden we rond 20.15 gaan eten in het restaurant, maar konden we alleen nog maar pizza eten, dus dat wilden we niet, we willen zelf wel bepalen wat we graag eten. We hebben dit de volgende morgen wel gemeld, en werd vergoed met koffie gebak en ijscoupe, maar achteraf gezien staat dit ook weer niet in verhouding ivm eten. Woensdagmorgen hebben we gevraagd voor een huisarts omdat ik pijn aan mijn been had, krijg je een briefje in de hand geduwd, dat daar de huisarts was, en dat we maar moesten bellen voor een afspraak, als ze service hadden verleend, hadden zij dit voor ons gedaan. Personeel liep echt niet over van vriendelijkheid, terwijl dit toch volgens mij hoort, kost nl niks extra,s.

goede service van de verse broodjes die aan de deur werden gehangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 10:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door franskarien