Klacht: Verrot fruit en groenten

op 29 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag zoals altijd veel groenten en fruit gekocht bij Lidl.
Hoewel ik ‘het beste’ wel eens betwijfel na afgelopen weken 3x een zak wortels te hebben gekocht voor de konijnen welke voor de helft weggegooid konden worden. Maar het zal wel geen worteltjestijd zijn!
Deze week sloeg alles.Op donderdag 2 verrotte nectarines, een verregaand beschimmelde tomaat een tegen beschimmelen aan, een paprika die letterlijk tot snot was vergaan en het zakje uitliep,de rode was op 3 plaatsen opengebarsten en zwart van binnen en de groene aangetast door de gele en half verrot.
Volgende keer eens kijken of ik toch niet beter bij Jumbo of AH terecht kan.
Hadden we nog maar ‘gewone’ groenteboeren!

Gewenste Oplossing:

Oplossing lijkt me duidelijk.
Niet alleen roepen dat je de beste bent maar dat ook werkelijk zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gazehound