Klacht: Verrassend Cycladen 4* via TUI was een totale deceptie.

op 01 augustus 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hadden via TUI de reis \”Verrassend Cycladen 4 sterren\” geboekt (13/06 t/m 27/06).

Wij hebben diverse malen gevraagd of de hotels daadwerkelijk goed waren en of deze centraal lagen, zodat wij alles (en dat met name het centrum goed konden bereiken). Dit is meerdere keren bevestigd. Helaas maakt TUI op voorhand niet de hotels bekend, dus het was een gok of het daadwerkelijk fatsoenlijke 4* hotels waren.

De hotels op Mykonos en Naxos waren gewoon goed, alleen lag het hotel Mykonos te ver weg van de bewoonde wereld. Hierdoor waren wij een klein vermogen kwijt aan taxi\’s en transfers.

De hotels op Paros en dan met name Santorini waren bedroevend slecht. Bij het hotel op Santorini moest je bijna je duikuitrustig meenemen als je een keer gedoucht had. Overal water. Ook waren de kamers vies en klein.

Daarnaast waren wij op Paros ook weer een vermogen kwijt aan taxi\’s, daar er geen bushalte dichtbij was en de stad gewoon te ver lopen was (en dat in de brandende zon).

Ook zijn er nog een legio aan andere en/of kleinere klachten, echter zullen wij deze hier niet vermelden om het één en ander overzichtelijk te houden.

Vervolgens een klacht gedeponeerd (en geregistreerd) bij TUI (2016260493) op 29/06. Vervolgens kregen wij een bevestiging dat hierop binnen 4 weken een antwoord zou komen en een oplossing aangedragen zou worden.

Helaas blijkt dit ook weer een leugen te zijn van TUI, want inmiddels zijn we alweer een maand verder en hebben wij nog altijd niks mogen vernemen van deze schandalige reisorganisatie.

Dit was voor ons duidelijk de eerste en laatste keer dat wij ons door TUI op deze manier hebben laten \”verrassen\”. Schandalig bedrijf wat gemaakte afspraken niet nakomt.

Zoals reeds vermeld in mijn geregistreerde klacht van 29 juni j.l. verlangen wij een deel van de reissom terug vanwege de overlast en gemaakte taxi/transfer kosten. Die gewoon noodzakelijk waren om ergens überhaupt te kunnen komen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MvdL1979

5 maanden geleden - Inmiddels heb ik 2 weken geleden een bericht van TUI gehad (via Twitter) dat ik binnen 2 weken eindelijk een reactie kon verwachten! Nu zijn we alweer 2 weken verder en UITERAARD nog geen enkele reactie van TUI (#TUINederland). TUI liegt haar klanten voor en houdt ze aan het lijntje. Daadkracht, professionalisme en service zijn woorden die bij TUI niet voorkomen. Wat een slechte organisatie zeg. TUI is gewoonweg een schande voor reisorganisaties in Nederland. Wij hebben over de loop der jaren (20+) met verschillende reisorganisaties, -bureaus en dergelijke te maken gehad. Maar nog nooit zo'n slechte service gekregen als bij TUI. Dus een waarschuwing voor alle mensen; vermijd TUI als de pest, als je van een vakantie wenst te genieten....!!

Alle klachten die gemeld zijn door MvdL1979