Klacht: verplicht pin betaling

op 29 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Dat jullie mij verplichten om pin te betalen is schandalig. Als ik met gepast geld wil betalen wordt dit geweigerd.

Ten eerste jullie kunnen klanten niet verplichten met de pin te betalen.
Ten 2e in filiaal Elst wordt alles met de blote hand aangenomen en gepakt achter de kassa maar contact geld aannemen doen ze dan niet…
Waar slaat het hele scherm beleid op als je ook alles met de blote hand tig keer aanpakt van vreemden?!?!
Daarbij mogen jullie wettelijk mensen niet verplichten met pin te betalen.
Ik zou een vies pin automaat moeten aanraken, nergens stondenstaan ontsmetting spul dus laat je en de klant risico lopen en de gene achter de kassa omdat zij met blote handen werken.

Als jullie de regels zo goed willen naleven moeten jullie handschoenen aandoen en daarbij mag je wettelijk niet verplichten om iemand pin te laten betalen! Er staat zelfs buiten een bord met een sterretje dat als het niet anders kan ik gewoon met contant geld mag betalen.Nu zou ik 2x over straat moeten om mijn boodschap te doen. Maar je kan begrijpen dat ik als zwangere dit niet doe!

Niet tevreden!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyvandalfsen