Klacht: Verouderde, vuile cottage waar men veel geld voor vraagt, waar u een aangenaam verblijf moet hebben, die er NIET IS!

op 31 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij waren vroeger fan van Center Parcs, gingen dikwijls 2 x per jaar, en nu wilden we na lange tijd van aandringen van onze kinderen waarbij nu ook ons kleinkindje erbij……om ons 35-jarig huwelijk te vieren.
Ten eerste moet ik zeggen, ik was verbitterd doen we binnenreden in Meerdal, er was nog niets verandert!
Huisje waren vroeger schoon en nu alleen zóóó verouderd!! Echt heel verschrikkelijk. Dit is echt niet meer van deze tijd en dat voor die prijs voor een weekendje. Veel te duur!!!
Ik zie dat er over dit onderwerp veel veel veel klachten zijn als je de vele klanten met klachten ziet op het internet en dan spreken ze van ‘klant is koning’, daar wordt je niet in de watten gelegd voor een weekendje ervan te kunnen genieten, je te verwennen…… ja. 1.000 € zijn we kwijt…. Dat wel!
Ik eis toch, zoals ik in hun enquête dat ze je mailen, vermeld had, maar daar nog geen antwoord van gekregen heb, een vergoeding terug van 100 €, want zoals we toekwamen….. neen dit kan je niet aanvaarden, zo’n vuile cottage, maar voor betalen waren we op tijd maar een mail terug sturen en er iets aan doen, dat is iets anders. Liever dan een hotel proper of een vuile cottage:
1. Met ons kleinkind, die direct op de vloer kroop, haar legging was direct zwart, dus gekuist zal er niet veel gedaan zijn.
2. De binnen en -buitenkant ramen nooit schoongemaakt ook de tafel- tuinstoelen niet, we moesten dit zelf doen om op die stoelen te kunnen zitten en tafel afkuisen om daar te kunnen eten, schandalig!
3. Ons verouderde slaapkamer, het slot werkte niet meer, de deur waaide heen en terug en voor te slapen moesten we onze valies ervoor zetten om onze deur te sluiten
4. We hadden 3 x een 2 persoonskamer, stond er op de site, maar er waren er 2 en de andere kamers waren 2 x 1 –persoonskamer en heel klein, je kon je niet bewegen en dit voor een comfort-cottage van 6 personen!
5. Met 5 grote volwassenen in dit cottage, dit ging niet, we konden haas maar met 2 passeren om naar de keuken te gaan, niet te doen…..
6. Dan het geval van in de keuken, de dampkap werkte niet….. opeens bij het koken ging die rookmelder af, wat een geluid zeg, dit voor op vakantie te zijn en zich rustig te voelen ,denkt men toch. En het ergste was, ons kleinkind had juist na enkele uren haar slaap gevonden als dat rotding begon af te gaan. Terug van nul beginnen met ons kleinkindje, en ipv van rust had je stress.
7. Ja, en als we voor alles terug buiten naar de receptie moeten gaan…..is dit geen vakantie, voor dit geld, als je toekomt, moet alles tiptop in orde zijn, dit kan echt niet!
8. Reclame moet u niet meer maken, en we zullen een weg wel vinden dat de media, ombudsman, praatprogramma over klachten op radio enz….. er meer over weet over dat Center Parcs vuil en veroudert en TE DUUR!
9. Nieuwe gordijnen, keuken en badkamer/wc, slaapkamer kan zeker vernieuwd worden voor die prijs dat we geven. Dan gaat hoop ik ook het muffe luchtje weg, en nieuwe matrassen, maar geen oude doorligmatrassen van de vroegere jaren, bah, al die bacteriën in die matrassen na zo’n lange tijd! Inspectie zou eens moeten langs komen, boetes heb je…
10. Ja, helaas voor dit geld ben je in de jaren 80 op vakantie, dus nogmaals, ik eis toch 100 € terug van het vele geld! En dit is nog niet veel, maar de excuses aan jullie kant om aan ons te tonen dat de ‘klant koning is’ en als je komt in de watten wordt gelegd, maar niet andersom!
11. Er waren nog dingen, maar ik kan zo een bladzijde of vier schrijven….
12. Zo schrijven jullie de reclameteksten op jullie site, ongelooflijk!
“Voor het perfecte begin van een actieve dag. Comfortabel bed, fijne badkamer en goed ingerichte keuken. Comfort zoals het hoort. Na een dag vol plezier en avontuur zal je er heerlijk kunnen ontspannen.”
13. Graag een dringende mail !

Neen, als u m\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n klachten hierboven leest, kunt u zien dat we niet tevreden zijn.
Maar dat ze een vergoeding (tenminste 100€) terugstorten als excuses van alle ongemakken, dan doen ze al iets voor ontevreden klanten, maar zo niet!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hans-Greet Vynckier-Delbeke

2 weken geleden - Hallo, ik kreeg zojuist een mail van Center Parcs:(zie hieronder) noreply@fr.groupepvcp.com ; Réf dossier : Center Parcs / Het Meerdal / 20170725 Mr VYNCKIER DELBEKE, Wij waarderen het ten zeerste dat u de moeite heeft genomen om onze enquête in te vullen. U kunt er op vertrouwen dat we uw opmerkingen en suggesties met de meeste aandacht en zorg hebben bekeken, in het bijzonder de opmerkingen betreffende de algemene staat van de cottage en de gemeenschappelijke gedeeltes op het park waar u heeft verbleven. Wij zijn ons bewust van het belang dat gasten hechten aan hygiëne en comfort van onze cottages. We betreuren het dan ook ten zeerste dat dit niet geheel in orde was. We hebben de desbetreffende verantwoordelijke op de hoogte gebracht van uw opmerking zodat men de nodige maatregelingen kan nemen. Uiteraard is het allerminst onze bedoeling een negatieve indruk bij u achter te laten. Gezien de door u omschreven situatie en omstandigheden en ook om ons in staat te stellen uw vertrouwen terug te winnen, bieden wij u graag een Digitale Voucher t.w.v. €75,- aan, geldig op een volgend verblijf in één van onze parken. Deze bon blijft drie jaar geldig en is combineerbaar met andere acties en/of voordelen. Deze digitale cadeaubon ontvangt u in een afzonderlijke e-mail. Wij hopen van harte dat we u een volgende keer nogmaals mogen verwelkomen op één van onze parken. Met vriendelijke groet, Guest Relations, Groupe Pierre & Vacances Center Parcs Dit was dus hun mail, maar ik ben hier helemaal niet mee akkoord, ik vraag een vergoeding van 100€ maar geen cadeaubon van 75 € waar ik zeker en vast niet meer ga boeken, zie hieronder mijn mail dat ik terugstuurde, maar het is wss een automatische mail waarop je niet kunt antwoorden (safe van hun terug!) ziehier mijn mail dat ik wilde terugsturen: Réf dossier : Center Parcs / Het Meerdal / 20170725 Geachte, Met mijn serieuze klacht dat ik bij jullie neerlegde is het niet dat ik nog eens een keer bij jullie ga boeken, NEEN, DIT DOE IK NIET MEER, voor zogezegd een aangename, rustgevende vakantie te hebben zoals jullie vermelden op jullie site, terwijl wij jullie cottage even mochten hygiënisch schoonmaken, zowel binnen als buiten vooraleer er iets in te gebruiken of te doen met een baby (ons kleinkind) van 9 mnd . En mankementen, zoals deurslot kapot, dampkap kapot, echt oude versleten doorgelegen matrassen enz….. Neen ik accepteer geen cadeaubon, want dit is gemakkelijk voor jullie daar hebben jullie niets op te verliezen. Wij waren niet relaxed en uitgerust teruggekeerd naar huis, maar wel een hoop geld uitgegeven aan de boeking van die zogezegde comfort-cottage, zoals jullie dit noemen en jullie zouden ons nog eens bij jullie laten boeken. Ik had duidelijk erop vermeld dat ik m’n 100 € terug eis op m’n rekening dat ik teveel betaald heb aan jullie hoge som dat jullie vragen voor die oude vervallen cottage waarvan wij ipv van rusten mochten werken. Graag dringend antwoord terug aub! Dit had ik naar Center Parcs terug willen sturen, maar helaas geen mailadres! Mvg

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 07 augustus 2017 om 11:09 geantwoord