Klacht: Vermiste en beschadigde bagage

op 27 november 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Beste

Op 21/11 l.l. Heb ik een klachtenbrief geschreven naar het volgende email adres \’equipagevueling@infopir.net\’ (op jullie website vermeld indien klacht). Tot op heden heb ik nog geen antwoord op gekregen. Bij deze stuur ik desbetreffende mail naar jullie door in de hoop op enige reactie.

Woensdag 16/11 heb ik mijn bagage ingecheckt naar Valencia.
Mijn bagage was er niet bij aankomst, missing.
Registratienummer VLCVY11015/16nov.

Zaterdag late namiddag 19/11 is mijn bagage ten slotte aangekomen op mijn verblijfadres.
Ik verblijf 2weken in Valencia en heb daarvoor de nodige bagage ingecheckt en betaald.
3 volle dagen heb ik het zonder bagage moeten stellen.
Ik heb alle basisgerief moeten kopen zoals zeep, shampoo, verzorgingsproducten, ondergoed, kleding om deze dagen door te komen…..
Een financiële tegemoetkoming van jullie maatschappij Vueling lijkt mij dan niet meer dan normaal.

Bij het openen van mijn bagage was een deel van mijn kleding vochtig. Twee stuks, een jurk van €125,- en een Gillet van €85,-, zijn beschadigd. Deze plekken zijn afkomstig van kleding die zijn kleur afgegeven hebben door het vocht. Deze kledingstukken zijn onherstelbaar.
Mijn bagage moet ergens in het nat gelegen hebben of op een heel vochtige plek hebben gestaan gedurende deze 3 vermiste dagen.
Ook daar wens ik een schadevergoeding voor.

Onderaan foto\’s van de beschadigde kledingstukken.
Ik reken op een professionele regeling van jullie maatschappij Vueling.

Kristin Maesschalck

Kristin Maesschalck
Vondelstraat, 29
Mechelen – België
0477/23.63.84

Een financiële tegemoetkoming van jullie maatschappij Vueling lijkt mij niet meer dan normaal.
Voor de 3 dagen missing lugage. Het nodige gerief dat ik heb moeten kopen reeds vermeld zie bovenaan.
Voor mijn beschadigde kleding. Mijn jurk (125,-)was nieuw, mijn gilet (85,-) heb ik van vorig jaar .

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht Kristin Maesschalck

7 dagen geleden - Beste, Bij het doorsturen van de foto's van de beschadigde kleding kan ik maar één foto van de 5 plaatsen... Vriendelijke groet, Kristin Maesschalck

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristin Maesschalck