Klacht: Vermist toestel

op 12 juni 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Een maand geleden kon ik mijn abonement verlengen. Ik had de samsung a3 gekozen. Echter ging deze bij 1 week al kapot. De telefoon laden niet meer. Ik heb een aantal keer vodafone op gebeld maar tot mijn verbazing wilde zij me niet verder helpen. Ik ben toen naar de vodafone winkel on middelburg gegaan zij hebben mij goed geholpen en de telefoon retourd. Deze meneer zij dat ik binnen een week gebeld zou zou worden . Naar 2 weken was ik nog steeds niet gebeld . Ik heb weer een aantal keer gebeld en elke keer zeiden ze dat ze het niet wisten. Nu heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er case is aan gemaakt om dat de telefoon vermist is en dat ik nog 1 week tot 3 weken kan wachten tot ik iets hoor ik heb gezegt dat ik hier totaal niet blij mee ben omdat ik wel gewoon mijn abonement betaal en dit al een maan nu aan de gang is. De mevrouw zij dat ze het snapte waar gewoon zo is.

Als ik zo snel mogelijk een telefoon krijg en gecompenseerd word. En dat ik in het heden beter tewoordgestaan word en geholpen word

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lienntjeee