Klacht: Vermissing bril tijdens reparatie en geen contact krijgen met filiaal

op 13 december 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

De grootste klacht is geen gehoor krijgen bij Hans Anders. De 2e klacht is dat men niet weet waar mijn bril is.
24-12 bril opgehaald. Tijdens het dragen bleek dat de scherpte minder was dan mijn vorige bril. 27-12 bril ingeleverd. Na een week niets gehoord en geprobeerd het filiaal in Elst te bellen. Er wordt nooit opgenomen. Klantenservice op 4-12 gebeld, deze dame heeft helemaal niets met de klacht gedaan, blijkt uit het antwoord van een collega ( Wilma ) welke ik op 6-12 heb gebeld. Zij kon ook geen contact krijgen met het filiaal en zou een mailtje sturen teneinde contact te zoeken met mij. Geen telefoon of mail ontvangen. Ben naar het filiaal geweest op 8-12 en daar bleek dat de bril niet te traceren was. De dame die hier antwoord op wist zou de dag erop aanwezig zijn en mij uitsluitsel geven. Mijn geduld was op en heb ik wederom contact gehad met klantenservice, Elsbeth, deze gaf mij aan dat de zij de filiaalmaneger zou informeren ( hetgeen ik eiste ) om met mij in contact te komen.
Tot op heden geen contact gehad.
Ik heb wel wat levenservaring, ben geen deskundige maar zie wel wat er allemaal fout gaat. Helaas heeft Hans Anders daar geen oor naar. Ik heb onderstaande punten al ondernomen of aangehaald om tot een beter resultaat te komen:
Te vaak wisselend personeel maar vooral te weinig;
Geen telefonisch contact mogelijk;
Klantenservice personeel beter screenen;
Tevredenheidsenquette ingevuld echter wordt ook niet op gereageerd;
Als laatste nu deze melding gedaan en ben benieuwd of ik hier op serieus antwoord krijg.

wanneer ik de bril terug heb en bovenal wanneer ik eens serieus een medewerker van Hans Anders aan de lijn heb welke luisterde en het probleem gaat oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 december 2017 om 09:20 geantwoord

Beste Ultima,

Op 10 december 2017 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over de bril die u heeft ingeleverd omdat het zicht niet helemaal scherp was. U geeft aan dat het erg lastig is om contact te krijgen met de winkel.

Allereerst bedank ik u dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten.
Naar aanleiding van het laatste contact dat u met de Klantenservice heeft gehad, heeft de winkel op 12 december 2017 telefonisch contact met u opgenomen. De bril is terecht en u bent uitgenodigd om langs te komen in de winkel om te onderzoeken waar de problemen vandaan komen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouw uw klacht als behandeld.

Dave
Hans Anders Webcare

Heeft op 13 december 2017 om 13:52 geantwoord

U begrijpt niet de essentie.
U beschrijft dat ik aangeef dat het erg lastig is contact te krijgen. Ik gaf aan dat telefonisch contact niet mogelijk is anders dan via klantenservice. Dit zijn vriendelijk en kunnen het ook niet oplossen. Doordat ik zelf naar het filiaal ben geweest is men gaan zoeken en vond men de bril 3 dagen later. In totaal dus 14 dagen zoek en nog niet gerepareerd. Wat ik wil is een verbetering voor de toekomst en voor mede klanten. Dat kan alleen met een gesprek via de regio manager.
Als u dit niet de moeite waard vind en mij afscheept als of ik blij moet zijn dat de bril terug is, is het voor mij ook duidelijk.
Aan u het woord.

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Beste Ultima, Bedankt voor uw reactie. Ik vind het erg jammer dat u dit zo ervaart. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat uw bril een tijdlang weg was, zonder dat men wist waar de bril was. Wij nemen uw feedback mee ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Dave Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ultima