Klacht: verloren waardecheck

op 22 augustus 2016 over The Surprise Factory in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar november heb ik bij Surprise Factory een leuk cadeau aangeschaft voor de verjaardag van mijn vriend. Door heftige persoonlijke omstandigheden zijn wij dit ticket uit het oog verloren en belde ik zojuist met de Surprise Factory om deze opnieuw op te vragen.

Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg (van de klantenservice tijdens een overigens onprettig contact met de medewerker) de mededeling dat ik geen nieuwe waardebon ontvang en kan fluiten naar het cadeau, waarvoor ik overigens wel al betaald heb. Kan dit überhaupt wel op deze manier?

Gewenste Oplossing:

Ik wil gebruik maken van het cadeau zoals ik daar voor betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Surprise Factory

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Surprise Factory over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Surprise Factory nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanlieshout26