Klacht: Niet leveren van bestelling

op 17 februari 2018 over The Surprise Factory in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 10 februari 2018 heb ik een bestelling geplaatst bij The Suprise Factory. Ik heb aangegeven dat mijn bestelling op 14 februari 2018 afgeleverd moest worden. Inmiddels is het 17 februari 2018 en de cadeaubon is nog steeds niet geleverd. Dit stelt mij zeer teleur. De cadeaubon wilde ik laten leveren op de verjaardag van een bekende. Nu is het verrassingseffect er vanaf.

Gezien de slechte service ontvang ik graag een compensatie. Dit is wel op zijn plaats.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Surprise Factory over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door The Surprise Factory in behandeling genomen

Bericht van The Surprise Factory

9 maanden geleden - Beste Cor, Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uiteraard zullen wij deze vervelende situatie met u oplossen wanneer u de bestelling onverhoopt niet zou ontvangen. Met vriendelijke groet, SurpriseFactory.eu.

Alle klachten die gemeld zijn door CorvanTwillert