Klacht: Verlopen voucher.

op 29 augustus 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Op 11 februari heb ik 2 toegangskaarten voor Safari Park Beekse Bergen gekocht via Social deal. Deze waren blijkbaar geldig tot en met 30 juni, echter kwam ik hier pas 15 juli achter.
Ik heb toen contact gehad met Social deal hierover, maar volgens Social Deal ben ik mijn geld gewoon kwijt.
In het verleden hebben zij wel een tegoed gegeven, dit blijkt uit klachten online. Ik koop vaak deals online, bij andere aanbieders en heb nog nooit meegemaakt dat ik mijn geld kwijt ben.

Het betaalde bedrag als tegoed op mijn account zodat ik een andere voucher kan aanschaffen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 04 september 2018 om 09:53 geantwoord

Goedemorgen Patricia,

Wat fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en dat we samen je klacht passend hebben opgelost. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat heel graag.

We zien u graag weer terug bij Social Deal.

Fijne dag gewenst.

Maxime - Social Deal
Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door PKolderman