Klacht: Verlopen fleurop bloemen bonnen

op 21 december 2017 over fleurop.nl in de categorie Bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mijnheer/mevrouw,

Ik had 4 fleurop bloemenbonnen liggen, gewonnen bij vriendenloterij.
Ik had niet in de gaten, dat er een geldigheidsduur datum opstond.
Bij het checken van de saldo, blijkt dat ze verlopen zijn.
Heel erg jammer !!!

Met vriendelijke groet,
E. Dekker

Emma Dekker

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als tegemoet koming een oplossing kan zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fleurop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fleurop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fleurop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fleurop.nl

Heeft op 22 december 2017 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Snowie16