Klacht: verlopen bon hunkemoller

op 03 september 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb via social deal een voucher aangeschaft voor korting bij de hunkmoller. afgelopen weekend heb ik deze geprobeerd te verzilveren bij de winkel, maar kreeg te horen dat de bon al twee weken eerder was verlopen. hierna is contact opgenomen met de klantenservice om te bekijken of het tegoed teruggestord kon worden danwel een coulanceperiode ingezet kon worden. helaas kreeg ik te horen dat mijn geld weg is en dat hier niks aan gedaan kan worden. het gaat hier om een flink bedrag en ik hoop dat uw service hier iets mee kan.

ik zou graag willen dat de bon alsnog te gebruiken is, danwe dat ik het tegoed voor andere voucher kan gebruiken.

mvg,

mandy wever

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 05 september 2018 om 14:33 geantwoord

Goedemiddag Mandy,

Wat fijn dat we elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken en uw klacht passend hebben opgelost. Mocht er in de toekomst iets zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen, de klantenservice van Social Deal staat altijd voor u klaar.

We zien je graag weer terug bij Social Deal.
Maxime - Social Deal
Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door mandywever