Klacht: verlies sierraad

op 08 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

heb op 30 juni bij de kempervennen mijn armband verloren van mijn overleden man heb dit gemeldbij center parcs. had een multirisk verzekering afgesloten bij centerparcs. Nu zegt de verzekering europ assistance dat ik dit bij de politie moest melden maar deze nemen geen aangifte op van verlies daarvoor moet je bij de gemeente zijn, ben naar de gemeente bergeijk gereden maar daar namen ze de aangifte niet op moest dit digitaal doen,Ben naar huis gereden en heb dit gedaan nu werd het afgewezen door de verzekering omdat het niet binnen 48 uur was, je kan in het weekend nergens aangifte doen, heb toen een klacht ingediend bij de verzekering . moest een taxatie van get sierraad laten maken heb dat gedaan kost nog eens 65 euro. kreeg van de klantenservice van europ assistance te horen dat ik binnen 4 dagen en uiterlijk 2 weken wat zou horen heb tot op heden niets gehoord.Ik voldoe aan mijn verplichtingen. Mensen sluit nooit een verzekering af via Center Parcs kost alleen maar geld.

Als ik het sierraad vergoed krijg of een gedeelte daarvan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:16 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:38 geantwoord

Heb afgelopen maandag contact gehad met Center Parcs zij zouden contact opnemen met Europ Assistance en mij daarna berichten heb nog niets gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door arasaila