Klacht: Verlenging abonnement

op 19 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 9-7-2012 mijn abonnement verlengt met en nieuwe telefoon en zou binnen 5 a 10 werkdagen via koerier geleverd worden maar ik vind 5 a 10 dagen wel lang duren, dit is gelijk mijn laatste verlenging bij Vodafone nooit meer Vodafone

Gewenste Oplossing:

telefoon bij verlenging binnen 2 dagen leveren

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Vincent_72, Bedankt voor uw opmerking. Op deze manier kunnen wij onze service en dienstverlening telkens blijven verbeteren. Ik zie in ons systeem dat je je bestelling hebt geannuleerd en je hebt daarbij aangegeven dat je het toestel liever zelf in de winkel gaat halen. Veel plezier met je nieuwe toestel. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 17 augustus 2012 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant heeft toestel opgehaald in de winkel

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent_72