Klacht: Verlenging abonnement

op 15 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Wij mochten onze abonnementen verlengen met een nieuw toestel. Dit was echt nodig aangezien onze oude telefoons zo goed als kapot waren. Dus wij hebben via de telefoon met Vodafone het abonnement verlengd. Toen we via de mail een bevestiging kregen van de wijziging zag ik dat de abonnementen bij het verkeerde nr stonden. Dus ik belde terug naar Vodafone waar mij verteld werd dat de wijziging geannuleerd moest worden en er opnieuw ingezet moest worden. Dus duurt weer 2 dagen. Het is toch ongelofelijk dat Vodafone elke keer weer een fout weet te maken. Dit is namelijk niet de eerste keer dat onze verlenging verkeerd gaat. De laatste 3 keer ging er wel iets mis waardoor alles veel langer zou duren. Vraag mij sterk af waarom ik nog steeds bij deze provider blijf.

Ik zou tevreden zijn als alles gewoon een keer goed zou gaan en in dit geval zou ik tevreden zijn met een aanbod van hun kant om dit goed te maken. Ze mogen zelf verzinnen wat dat dan is.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste dmarkiet, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik vind het vervelend dat de verlenging niet correct is doorgevoerd. Ik zie in ons systeem dat de verlenging voor beide nummers is gecorrigeerd en heb je een e-mail gestuurd met meer informatie. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 16:25 geantwoord

verlenging is gecorrigeerd. Ik heb klant een e-mail gestuurd met meer informatie en een passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door dmarkiet