Klacht: Verlengen loopt uit in drama

Klant Haarlem op 13 december 2021 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb samen met mijn ouders een Together abonnement.
En omdat het al een jaar bijna is, wilde ik via de chat navragen hoe of wat we moeten doen om het na afloop van het jaar weer door te laten lopen, desnoods verlengen. Ik kreeg ook al mails, en berichtjes in de app, dat ik MAG verlengen.

Ik heb inmiddels 4 keer lange gesprekken gevoerd met de chat (klantenservice)
en elke keer antwoorden ze alsof ze me niet horen.

Ik wilde mijn together pakket, dus mijn nummer, dat van mijn vader, en van mijn moeder, OFTEWEL het hele Together pakket vernieuwen.
Oke ga ik voor je regelen, en het wordt zelfs 4euro goedkoper zegt de chatmedewerker. Nou prima, niet om gevraagd, maar geen bezwaar.

Ik krijg vervolgens een contract voor ALLEEN mijn nummer opgestuurd.

Ik weer de chat in, heel vaag wordt er gereageerd, en weer snapt degene niet dat ik het TOGETHER pakket met alle 3 de nummers wil blijven gebruiken.
Ik krijg GEEN reactie, echt 3 uur niet.

Ik krijg vervolgens zonder verdere communicatie een mail met hier de documenten waar u om vroeg als titel, en daarin 3 aparte contracten opgestuurd, voor een hogere totaalprijs , maar met wel een paar keer together ergens tussen gepropt.
Het klopt van geen kant.

Dus ik weer de chat in, nu lichtelijk gepikeerd. Ik geef dus aan, De reden waarom ik bij u wil blijven is omdat mijn ouders het een goed pakket vinden, niet ik.
JA meneer als u wil opzeggen dan werken de andere twee deelnemers van het together abbo ook niet meer….

AAAARRRGGGHHH om gek van te worden.

Ik mailen naar de mail voor klantenservice, mag ik eerst even een verificatiecode mailen. Ik denk mooi, nu hebben ze even de tijd om het goed te regelen.
Krijg ik een mailje dat MIJN nummer, dus niet die van de andere twee deelnemers, nee echt alleen mijn nummer, voor 2 jaar is verlengd, tijdens mijn tweede contact met de helpdesk chat. IK NEEM ALTIJD 1Jaar, NOOIT 2.
Dus hoe kan dit opeens?

AAARRGGGH!
Ik geef aan dat ik er op klachtenkompas melding van ga maken. Dit is gewoon getreiter.

Nogmaals we hebben een goedkoop pakket, en mn ouders willen het zo houden, maar ik ben Vodafone echt zat. Ze mogen het juist verlengen voor trouwe klanten, Ik zelf ben a 2 jaar lid, en ik heb mn ouders er vorig jaar dus bij gehaald.
Zo ga je niet met mensen om!

Gewoon ons abonnement ( Het Together abonnement inclusief ALLE deelnemers, ikzelf, moeder en vader, dus 3 telefoonnummers, oftewel het HELE TOGETHER abonnnement) verlengen.

Echt meer is het niet. Gewoon verlengen voor dezelfde prijs of minder, maar beslist NIET meer geld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klant Haarlem