Klacht: verlengen abonnement bij Vodafone.

op 17 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemorgen het volgende zou ik graag willen mededelen aan u ik heb sinds 2009 een Vodafone Scherp hiervoor krijg ik 450 belminuten en 75 sms bundel tot op heden was dat geen probleem maar nu wordt ik dinsdag 10-jul-2012 telf benaderd door een medewerker van Vodafone de naam van deze mevrouw is Sabine van Linden die mijn mededeeld dat ik een nw abonnement moet nemen omdat het bestaande niet meer bestaat dus heeft deze mevrouw mij omgezet naar Vodafone 425 belminuten met 100 sms daarop heb ik haar medegedeeld dat ik dat niet wilden omdat ik gewoon bij mijn oude abonnement wilden blijven daar ik met die voorwaarden mijn oude bel tegoed 1 maand mee kan nemen en met de nw voorwaarden ben je ze kwijt en mijn idee is dat ik die bel minuten betaald heb dus ook het recht om mee tenemen naar de maand erop zoals het was maar wat blijkt nu sinds 10-jul-2012 heeft deze dame mij gewoon omgezet naar het nw.abbonement waar ik het dus niet mee eens ben want ben gelijk mijn vorige overgebleven min kwijt ik vindt dat pure diefstal van Vodafone want er staat op hun site dat wanneer je contact ten einde loopt en je geen stappen onderneemt je gewoon onder de oude voorwaarden doorgaat tenzij je aan geeft dat je een nw contrac wil afsluiten dus waarom doet Vodafone dan zulke telf pratijken uitvoeren want ik vindt mijn oude contract nog steeds goed voor mijn telf gedrag maar Vodafone waarschijnelijk niet dus doen ze het maar zo want normaal gesproken had een opzeg termijn van 1 maand wat hun nu zomaar omzetten naar 2 JAAR schandalige pratijken van Vodafone zijde.

Ik zou graag van Vodafone willen dat zij mij gewoon weer terug zetten naar mijn oude abonnement van Vodafone Scherp 450 bel minuten met 75 sms bundel zoals ik dat al de afgelopen drie jaar heb en ik zou ook graag mijn vorige bel minuten terug willen omdat ik die betaalt heb en dus niet van Vodafone zijn ik vindt dat pure diefstal van Vodafone zijde .

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste sennafonds, Ik heb je via e-mail een reactie gestuurd. Met vriendelijke groet, Melanie

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 03 augustus 2012 om 09:37 geantwoord

We hebben de klant via e-mail geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door sennafonds