Klacht: Verlate vliegtijden na betalen toeslag

op 09 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Toen wij onze reis boekten naar Tenerife, hadden wij twee keuzes voor de heenvlucht. Uiteraard moest er voor de vroegste vlucht een toeslag worden betaald. Wij hebben er toen voor gekozen om deze toeslag te betalen zodat we met de vroegste vlucht zouden vliegen.
Nu (ruim 2 maanden voor vertrek) worden wij geinformeerd dat de vlucht maar liefst 10 uur later vertrekt. Na Tui hierover geinformeerd te hebben, zeggen ze niets voor ons te kunnen betekenen.

Ik wil krijgen waar ik voor betaald heb. Ik begrijp dat een vlucht enigszin later kan vertrekken, maar ik vind 10 uur wel erg veel later. Helemaal lettende op het feit dat er extra betaald is om met de vroege vlucht mee te mogen. Waarom wordt de optie van de vroegere (DUURDERE!) vlucht aangeboden, als deze optie letterlijk NIETS voorstelt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy-11