Klacht: verkoper zeer negatief

op 24 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte heer / dame

Afgelopen zaterdag gingen we op pad om en navigatie systeem aan te kopen . Onze keuze was op garmin 760-d gevallen was een van de beste geteste bij NKC . Het was voor onze camper bedoeld. Toch we zijn teleurgesteld in het aan kopen bij jullie in de winkel in rosmalen. We zijn eigenlijk hard weggelopen van de negatieven instelling van het verkoop plaatje van een van jullie verkoper. Niks was goed alles moest goed verzekerd worden anders verviel de garantie. Ook dingen weerleggen en daarna weer op terug komen. Al met al, je wilt iets kopen je moet daarbij ook een fijn gevoel bij krijgen maar nee de verkoper had dat in 5 minuten weerlegt.
Kort samen gevat, ik vroeg er op een extra kaartje er bij om meer opslag te krijgen, antwoord onzin zij hij. Toen ik hem uitlegde dat er wel eens problemen zouden kunne ontstaan met update en waarom kreeg ik toch gelijk. Toen kwam betreft het update. Hij zij de garantie vervalt als de stroom uitvalt bij update. Ik zeg dus als ik aan het update ben en mijn kleinzoon loopt de stekker er uit weg navigatie weg garantie. Dus het plaatje wat we van hem kregen was twee jaar update bij jullie 39 euro een verzekering voor de garantie de waarborgen 40 euro. Plus wat kleine dingen zoals inpakhoesje bevestigingen voor in de camper. Kort kwam het hier op neer dat we garantie hadden tot de deur. Het een en ander kan misschien wel waar zijn maar de mannier waarop het allemaal gebracht werd. Als ik iets koop heb ik me eigen best wel al laten informeren het gaat tenslotte om en om de 400 euro. De verkoper is in deze de laatste schakel. Ook moet ik het gevoel hebben dat ik weer iets moois heb aangeschaft toch de verkoper nam al mijn fijne gedachte weg. Ik ga dit ook aan Garmin voor leggen hoe dat zit met update en de stroom valt uit einde oefening volgens jullie verkoper.

Groetjes Fam Breemen breemenandre@gmail.com

een gesprek met een van jullie leidinggevende.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht garmin 760 lmt d

1 jaar geleden - Heb van de firma Garmin bericht terug gekregen. Die weerleggen de reactie van de verkoper van Mediamarkt. Dus gewoon garantie en de opmerking van mijn was juist een kaartje meer mb voor de update is beter. Lof aan de firma Garmin en wat zielig van MEDIAMARKT OM mijn niet serieus te benaderen om dit uit te spreken. Gelukkig heb ik een zaak gevonden die wel mee denkt zelf het kaartje bijplaatsen gaf hij als advies mee. Zo hoort het en geen aansmeer praatjes van extra verzekeringen en update kosten. In ieder geval ga ik dit product aankopen bij de firma die als verkoper met mijn mee heeft gedacht. Dit is geen reactie van Media Markt maar van mijn zelf.

Alle klachten die gemeld zijn door garmin 760 lmt d