Klacht: Verkochte product opnieuw verkopen

op 27 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb bij kruidvat een stofzuiger gekocht het was afgeprijsd van 40 na 20.ik kon op dat moment hem niet meenemen omdat ik met scooter was gekomen.ik heb tegen dat meisje gezegd die mij geholpen heeft zet hem achter kom later ophalen.zij heeft de kassa bon op de doos geplakt en mijn naam er opgezet.voor de garantie heb ik ook een kassabon meegenomen.de dag later ging ik naar kruidvat om mijn stofzuiger op te halen.toen zei dat meisje die mij geholpen heeft dat de stofzuiger verkocht was aan iemand anders.ik kon het niet accepteren dat er zoiets gebeurd is. De manager kwam bij mij om te vertellen dat het per ongeluk verkocht is en dat ze mijn geld terug wouden geven omdat het de laatste stofzuiger was.ze wouden het ook niet zeggen wie dat gedaan heeft.ik was heel erg kwaad omdat ik het verhaal niet geloofd heb.ten eerste denk ik een artikel die verkocht is kun je niet voor tweede keer scannen en verkopen omdat de kassa zou aangeven dat de voorrraad op is .ten tweede het meisje had de stofzuiger achter gezet mijn naam er opgezet en de kassabon er opgeplakt .niemand kan mij wijs maken dat het per ongeluk verkocht is.dat is gewoon stelen.dat was van mij had ik al betaald en voor 20 euro minder dan de normale prijs omdat het afgeprijsd was.ik vind het belachelijk dat zoiets kan gebeuren.ik wou mijn stofzuiger hebben niet mijn geld terugkrijgen.ik heb ook naar de klantenservice gebeld heb zelfde antwoord gekregen.u heeft uw geld teruggekregen mevrouw dan is het goed verder kunnen wij u niet helpen sorry.lossen jullie klachten van de klanten zo op .ik ga het nog een keer zeggen dit is stelen van de klant.als ik nu met 20 euro ergens anders zou gaan krijg ik geen stofzuiger mee.ik moet weer wachten voor een aanbieding .ik weet het zeker dat de meedewerker het voor zich zelf gekocht heeft of voor een kennis of voor de familie. Als het zo makkelijk gaat dat je andere dag tegen de klant kunt zeggen dat het per ongelijk verkocht is.prima toch .ik ben wel van plan om naar een advocaat te gaan en informeren .ik vind dat het niet kunnen.daarom schrijf ik deze brief om jullie te informeren hoe ze omgaan in de winkels met de klanten.en hoe ze klachten afhandelen.ik wil mijn stofzuiger terug eigenlijk .

Als ik mijn stofzuiger terug krijg. anders moeten ze zorgen dat ik voor 20 euro andere stofzuiger krijg.ik heb eigenlijk 40 euro verlies door personeel van jullie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nilufer deniz