Klacht: verkeerde voorlichting

op 16 februari 2018 over Durlinger Schoenen in de categorie Kledingwinkels

Mijn vriendin heeft behoorlijk dure schoenen gekocht van het merk Rieker in de veronderstelling dat ze van leer waren dit is niet vertelt ze dacht omdat ze zo duur waren dat het leer was nu schilferen de neuzen al na een jaar.

als de neuzen van de schoenen gemaakt worden dit is toch het minste wat ze kunnen doen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Durlinger Schoenen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Durlinger Schoenen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Durlinger Schoenen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Durlinger Schoenen

Heeft op 16 februari 2018 om 17:18 geantwoord

Beste Henk,
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je vriendin niet tevreden is over schoenen van Rieker. Aangezien we de klacht op deze manier niet kunnen beoordelen, wil ik je vragen om bij het betreffende filiaal langs te gaan. Deze kunnen de klacht voor jullie in behandeling nemen en beoordelen.
Overigens wordt er maar 6 maanden garantie gegeven. Wat betreft het materiaal: bijna de gehele collectie van Rieker heeft een synthetisch bovenwerk. Onze medewerkers kunnen per artikel perfect aangeven van welk materiaal deze gemaakt zijn.
Durlinger Schoenen

Heeft op 20 februari 2018 om 13:18 geantwoord

klacht in onze ogen nog niet opgelost
Er is niet gezegd dat het geen leer was anders had ze deze schoenen niet gekocht en ze is al in de winkel geweest en daar deden ze heel nonchalant over de klacht en voor zo’n dure schoenen kunnen ze wel wat langer garantie geven

Alle klachten die gemeld zijn door H3nk.019