Klacht: verkeerde voorlichting

op 20 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 14 juni j.l. kocht ik bij Mediamarkt Duiven een tablet merk “Samsung Galaxy’ de verkoper vertelde dat er een aktie was van Samsung tot 25 juni i.v.m. een korting van 50 euro. Toen ik vroeg hoe krijg ik die 50 euro antwoorde hij ,vraag maar bij de kassa! Bij de kassa werd mij verteld dat ik via Cashback het zou terug krijgen. Thuis gekomen probeerde ik via internet en cashback info op te halen. Ik vroeg hulp en kreeg antwoord dat alleen online gekochte goederen in aanmerking kwamen voor cashback! Dit werd per E-mail bevestigd. Toen weer terug naar Mediamarkt in Duiven . De juffrouw die hielp begreep er niets van en ging kontakt opnemen met afd.inkoop,die haar vertelde dat het wel kon via cashback,ik zou binnen enkele dagen bericht krijgen van Mediamarkt! Op zaterdag 18 april nog niets van Mediamarkt gehoord !
Weer naar Duiven en klacht gedaan de baliemedewerkers kwamen er samen uit en hebben toen via internet kontakt met cashback toen moest ik weer terug want het nr. op de doos had ik niet bij mij. Weer op en neer
gereden 20 km. en hebben de klantenservice mensen het voor mij ingevuld en kreeg ik via cashback een bevestiging dat het bedrag binnen 8 weken werd over gemaakt! Waarom waren de verkopers niet op de hoogte van deze werkwijze? En de kassa medewerkster in eerste instantie ook niet?

Als ik de 50 euro binnen krijg! En wacht ik af op jullie reactie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Han de Winter