Klacht: verkeerde topper

op 21 maart 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bed besteld , geleverd sept/okt 2016, de topper was te kort. dit gelijk gemeld, zou 8 weken duren, nu maart 2017 . tientallen telefoontjes en mailtjes later, nog steeds geen reactie. zodra je betaald hebt lijkt het ze wel niks te kunnen schelen als er iets mis is.

Gewenste Oplossing:

ik wil met spoed de juiste topper, en compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door angelique stratton-woodward