Klachten over Swiss Sense

Wil je spoedig geholpen worden? Stuur Swiss Sense een mail met je klacht of opmerking en het ordernummer via [email protected] Of neem direct... Lees meer >

53% van alle klachten opgelost. Nog 37 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bedden

53%
13 klachten gemeld
4 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
7 klachten opgelost
2.2 /10
5 stemmen
5

Omruilgarantie

Klacht van Marion Huijssen op 28 maart 2023 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Beste, Ik heb net gebeld voor de omruilgarantie en dat is goed gegaan. Nu vroeg ik aan de mevrouw van Swiss Sense waar die 60 euro voor was, en daar kreeg ik een hele uitleg van. Ik ben best geschrokken over... Lees meer

HOOFDPIJNDOSSIER.

Klacht van Sahl op 25 januari 2023 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Er staat nu bij onze klacht 'opgelost' ..... Dit is onjuist, er is niets opgelost!!! Wij moeten mail sturen naar Swiss Sense. Serieus?! Ze hebben wel 10 mails hieromtrent en nu op Klacht.nl wil men het braafste jongetje van de... Lees meer

Hoofdpijndossier.

Klacht van Sahl op 24 januari 2023 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ons hoofdpijndossier: wij bestellen vlak voor de kerst bij Swiss Sense het duurste bed dat men heeft; Serangethi. We nemen uit filiaal Hoorn meteen 2 synthetische hoofdkussens mee. Thuis bedenken wij dat dit geen slimme keus is omdat wij dons... Lees meer

Jullie mogelijkheid: Win het vertrouwen van een zeer ontevreden klant terug!

Klacht van MitchvH op 01 november 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Het is erg spijtig dat er op een korte/onpersoonlijke manier zo'n bijzondere case wordt afgewikkeld, waarbij telefonische beloftes niet/nauwelijks goed worden afgestemd met mij van aankoopmoment tot leveringsmoment... Aankoop Boxspring Home 180 200x200 Er zijn telefonische beloftes gemaakt die zónder blikken of... Lees meer

Slechte services

Klacht van Marcovdberg op 20 oktober 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

3x een verkeerd hoofdboord gehad daar zou ik ook steeds over terug gebeld worden maar je word nooit terug gebeld en als ik zelf bel kunnen ze alleen zeggen het ligt bij de desbetreffende afdeling dat kunnen wij niet zien... Lees meer

Misleiding, kuilvorming, garantie 25 jaar.

Klacht van AFF op 27 juli 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In juli 2019 hebben wij bij Swiss Sense in Hoofddorp een volledige boxspring gekocht met het topmatras Aeromax Nature. Wij kochten dit bed omdat ons oude bed van Ikea voor de tweede keer kuilvorming had, wat trouwens zonder problemen werd omgeruild... Lees meer

Compliment van Enkhuizen152 op 11 november 2020 over Swiss Sense

Beste Swiss Sense,

Bedankt voor uw snelle reactie en passende oplossing. Ik zal aankomend weekend naar de vestiging in Hoorn gaan om dit verder te bespreken. Heeft u voor mij iets van een zaaknummer of referentie die ik daar kan door geven zodat zij ook op de hoogte zijn.

Alvast bedankt voor uw reactie.

8

Compliment van Regis op 20 maart 2020 over Swiss Sense

Dat zou ik heel fijn vinden. Heel erg bedankt dat u met deze oplossing komt.

Met vriendelijke groet,
Regis langezaal

10

Compliment van Swiss Sense Middelburg op 14 maart 2020 over Swiss Sense

De filiaal manager van Swiss Sense Middelburg heeft onze klacht fantastisch opgelost! mijn vrouw heeft zelfs een bos bloemen gekregen om van de zeer vervelende ervaring bij te komen, nu hebben wij alsnog ons droom bed in Middelburg gekocht, de jonge verkoper waarover de klacht was ingediend werkt eigenlijk niet eens voor vestiging Middelburg, hij blijkt als inval kracht te werken vanuit een andere vestiging.. nogmaals super goed opgelost door de vestigingsmanager van Swiss Sense Middelburg! top!

9

Compliment van op 02 september 2019 over Swiss Sense

Het duurde lang om een antwoord en een afspraak te krijgen, maar vandaag is Swisssense de topmatras komen omruilen én heeft een technicus de boxspring zelf nagekeken. Eén van de twee matrassen is wat te zacht en wordt nu ook omgeruild. Ik ga 150€ bijleggen om de matras met 1.000 ipv 500 veren uit te proberen, daarmee gaat het hopelijk beter.

7

Compliment van op 23 mei 2019 over Swiss Sense

Snelle reactie van Swiss Sense en accurate oplossing is aangeboden

8

Compliment van op 03 oktober 2018 over Swiss Sense

We zijn blij met de oplossing dat het topmatras is teruggenomen en we ons geld hebben teruggekregen. De rugproblemen bleken niet te worden veroorzaakt door het topmatras en we hadden daar onnodige kosten voor gemaakt. We zijn snel geholpen door Swiss Sense en hebben zelfs ook nog een aanbod gekregen om onze matrassen met korting om te ruilen.

8

Compliment van op 22 februari 2018 over Swiss Sense

Met Swiss Sense is afgesproken dat wij ter compensatie een bijpassende dekenkist ontvangen. De levertijd daarvoor is 10-12 weken dus daar moeten we ook nog even op wachten. Maar als die op tijd geleverd wordt zijn wij tevreden en is de klacht netjes opgelost.

7

Compliment van op 01 februari 2018 over Swiss Sense

Na contact naar tevredenheid opgelost

7

Compliment van op 25 februari 2018 over Swiss Sense

Zoals ik ook zojuist naar Sofie Derks van Customer Care heb geschreven, het volgende:

We zijn op 3 februari in het filiaal Rotterdam geweest waar we perfect geholpen zijn door Daan. Door hem werden testen gedaan welke wij op Spijkenisse nooit hebben gehad waar wij ons bed gekocht hebben. De combinatie welke ons op Spijkenisse verkocht is blijkt dus inderdaad totaal ongeschikt te zijn voor onze lichamen, zelfs voor mijn partner die zowat 30 kilo zwaarder is dan ik. Dit verklaart dus ook dat onze lichamelijke klachten logisch zijn op dit bed. Na meerdere combinaties te hebben geprobeerd heeft Daan besloten om het eerst te proberen met weer een andere topper. Dit eerst 3 weken te proberen en wanneer dit niet werkt ook de matrassen te veranderen. Op 15 februari hebben wij de nieuwe topper ontvangen en moet zeggen dat dit tot nu toe ook niet succesvol is. De rug-, nek- en hoofdpijnen welke eindelijk iets minder werden na mijn wekelijkse bezoekjes aan de fysio komen in alle hevigheid weer terug wat voor mij dus erg frustrerend is. Ik word 's nachts wakker van de pijn in mijn nek en 's morgens kan ik amper mijn nek nog bewegen.

Misschien moet Daan eens een huisbezoek bij ons doen om ons hele bed eens te bekijken want er moet toch iets goed mis zijn met dit bed. Daan maakt een opstelling in de showroom op de bedden (onderbakken) zoals ze daar staan en dat is natuurlijk niet ons bed. Misschien is er iets mis met de hele bouw van ons bed waardoor er nooit een goede oplossing zal komen.

Dus zijn wij tevreden met de oplossing tot nu toe, nee.

Maar we zijn nu tenminste wel aardig te woord gestaan en serieus genomen door Sofie Derks en Daan.

7

Compliment van op 20 januari 2018 over Swiss Sense

Is goed opgelost bedankt,goede service.

8

Compliment van op 31 oktober 2017 over Swiss Sense

Swiss sense heeft ons meerdere maken gebeld om naar een oplossing te zoeken.
De bedden waren niet geleverd omdat er 'gif' in de matrassen zou zitten.
Als zij mij precies verteld hadden waarom de bedden niet geleverd konden worden, was ik niet zo boos geworden. Een wwek later werden de bedden alsnog geplaatst.Als compensatie werd een extra molton twv 60 euro bij de plaatsing v d bedden meegeleverd.
De monteurs hebben keurig en gezellig met humor de bedden geplaatst.
Een week later werden we weer gebeld door een allervriendelijkste dame van swiss sense. Zij vroeg of we tevreden waren. Dat was idd het geval.
Wij wachten nog op de 'matjes' half november.
Kortom: alles prima opgelost. En..... We slapen er goed op!!!!
Kim hamburger

9

Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense

Ik ben heel erg tevreden over de oplossing

9

Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense

Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk is SwissSense met een redelijke oplossing gekomen.

7

Compliment van op 15 augustus 2017 over Swiss Sense

Nieuwe matras zelfde kwaliteit. We zijn tevreden over de oplossing.

J. Otten

8