Klachten over Swiss Sense

Wil je spoedig geholpen worden? Stuur Swiss Sense een mail met je klacht of opmerking en het ordernummer via [email protected] Of neem direct... Lees meer >

66% van alle klachten opgelost. Nog 35 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bedden

66%
15 klachten gemeld
1 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
10 klachten opgelost
2.8 /10
6 stemmen
6

Matras

Klacht van op 29 april 2021 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Beste, toen wij het matas binnen kregen 3 jaar geleden heb ik het eerste half jaar al pijn in mijn rug gekregen. Toen heb ik contact met jullie opgenomen en kreeg ik een ander matras. Nu het laatste jaar is... Lees meer

Slechte kwaliteir topper

Klacht van op 19 februari 2021 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Een aantal maanden geleden heb ik via de site van Swiss Sense een topper aangeschaft. Gezien het feit dat deze topper enkel via de site te kopen was, heb ik deze niet kunnen uittesten. Eenmaal aangekomen bleek dat de topper... Lees meer

Topper kapot

Klacht van op 30 augustus 2020 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Wij hebben op 15 aug 2020 een topper gekocht in de outletwinkel in Den Haag. Topper 'gecheckt' met plastic er nog omheen. Omdat het outlet was moesten we het meteen meenemen. Thuis aangekomen plastic weggehaald. Blijkt aan beide kanten opengescheurd,... Lees meer

ASOCIAAL EN RESPECTLOOS

Klacht van op 04 mei 2020 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nog nooit eerder zijn we zo asociaal en respectloos behandeld. Een wakeup call naar jullie en jullie medewerkers! Zaterdag 18 april hebben we de beddenwinkel SWISS SENSE te Utrecht bezocht om een bed uit te zoeken voor onze nieuwe woning. Tijdens... Lees meer

Compliment van Enkhuizen152 op 11 november 2020 over Swiss Sense

Beste Swiss Sense,

Bedankt voor uw snelle reactie en passende oplossing. Ik zal aankomend weekend naar de vestiging in Hoorn gaan om dit verder te bespreken. Heeft u voor mij iets van een zaaknummer of referentie die ik daar kan door geven zodat zij ook op de hoogte zijn.

Alvast bedankt voor uw reactie.

8

Compliment van Regis op 20 maart 2020 over Swiss Sense

Dat zou ik heel fijn vinden. Heel erg bedankt dat u met deze oplossing komt.

Met vriendelijke groet,
Regis langezaal

10

Compliment van Swiss Sense Middelburg op 14 maart 2020 over Swiss Sense

De filiaal manager van Swiss Sense Middelburg heeft onze klacht fantastisch opgelost! mijn vrouw heeft zelfs een bos bloemen gekregen om van de zeer vervelende ervaring bij te komen, nu hebben wij alsnog ons droom bed in Middelburg gekocht, de jonge verkoper waarover de klacht was ingediend werkt eigenlijk niet eens voor vestiging Middelburg, hij blijkt als inval kracht te werken vanuit een andere vestiging.. nogmaals super goed opgelost door de vestigingsmanager van Swiss Sense Middelburg! top!

9

Compliment van TimSp op 02 september 2019 over Swiss Sense

Het duurde lang om een antwoord en een afspraak te krijgen, maar vandaag is Swisssense de topmatras komen omruilen én heeft een technicus de boxspring zelf nagekeken. Eén van de twee matrassen is wat te zacht en wordt nu ook omgeruild. Ik ga 150€ bijleggen om de matras met 1.000 ipv 500 veren uit te proberen, daarmee gaat het hopelijk beter.

7

Compliment van Johndeliefde op 23 mei 2019 over Swiss Sense

Snelle reactie van Swiss Sense en accurate oplossing is aangeboden

8

Compliment van sandravlasblom op 03 oktober 2018 over Swiss Sense

We zijn blij met de oplossing dat het topmatras is teruggenomen en we ons geld hebben teruggekregen. De rugproblemen bleken niet te worden veroorzaakt door het topmatras en we hadden daar onnodige kosten voor gemaakt. We zijn snel geholpen door Swiss Sense en hebben zelfs ook nog een aanbod gekregen om onze matrassen met korting om te ruilen.

8

Compliment van Mirelle Groenendijk op 22 februari 2018 over Swiss Sense

Met Swiss Sense is afgesproken dat wij ter compensatie een bijpassende dekenkist ontvangen. De levertijd daarvoor is 10-12 weken dus daar moeten we ook nog even op wachten. Maar als die op tijd geleverd wordt zijn wij tevreden en is de klacht netjes opgelost.

7

Compliment van Daisy boy op 01 februari 2018 over Swiss Sense

Na contact naar tevredenheid opgelost

7

Compliment van belafaro op 25 februari 2018 over Swiss Sense

Zoals ik ook zojuist naar Sofie Derks van Customer Care heb geschreven, het volgende:

We zijn op 3 februari in het filiaal Rotterdam geweest waar we perfect geholpen zijn door Daan. Door hem werden testen gedaan welke wij op Spijkenisse nooit hebben gehad waar wij ons bed gekocht hebben. De combinatie welke ons op Spijkenisse verkocht is blijkt dus inderdaad totaal ongeschikt te zijn voor onze lichamen, zelfs voor mijn partner die zowat 30 kilo zwaarder is dan ik. Dit verklaart dus ook dat onze lichamelijke klachten logisch zijn op dit bed. Na meerdere combinaties te hebben geprobeerd heeft Daan besloten om het eerst te proberen met weer een andere topper. Dit eerst 3 weken te proberen en wanneer dit niet werkt ook de matrassen te veranderen. Op 15 februari hebben wij de nieuwe topper ontvangen en moet zeggen dat dit tot nu toe ook niet succesvol is. De rug-, nek- en hoofdpijnen welke eindelijk iets minder werden na mijn wekelijkse bezoekjes aan de fysio komen in alle hevigheid weer terug wat voor mij dus erg frustrerend is. Ik word 's nachts wakker van de pijn in mijn nek en 's morgens kan ik amper mijn nek nog bewegen.

Misschien moet Daan eens een huisbezoek bij ons doen om ons hele bed eens te bekijken want er moet toch iets goed mis zijn met dit bed. Daan maakt een opstelling in de showroom op de bedden (onderbakken) zoals ze daar staan en dat is natuurlijk niet ons bed. Misschien is er iets mis met de hele bouw van ons bed waardoor er nooit een goede oplossing zal komen.

Dus zijn wij tevreden met de oplossing tot nu toe, nee.

Maar we zijn nu tenminste wel aardig te woord gestaan en serieus genomen door Sofie Derks en Daan.

7

Compliment van Simon Wals op 20 januari 2018 over Swiss Sense

Is goed opgelost bedankt,goede service.

8

Compliment van Kim hamburger op 31 oktober 2017 over Swiss Sense

Swiss sense heeft ons meerdere maken gebeld om naar een oplossing te zoeken.
De bedden waren niet geleverd omdat er 'gif' in de matrassen zou zitten.
Als zij mij precies verteld hadden waarom de bedden niet geleverd konden worden, was ik niet zo boos geworden. Een wwek later werden de bedden alsnog geplaatst.Als compensatie werd een extra molton twv 60 euro bij de plaatsing v d bedden meegeleverd.
De monteurs hebben keurig en gezellig met humor de bedden geplaatst.
Een week later werden we weer gebeld door een allervriendelijkste dame van swiss sense. Zij vroeg of we tevreden waren. Dat was idd het geval.
Wij wachten nog op de 'matjes' half november.
Kortom: alles prima opgelost. En..... We slapen er goed op!!!!
Kim hamburger

9

Compliment van babraa3 op 25 juli 2017 over Swiss Sense

Ik ben heel erg tevreden over de oplossing

9

Compliment van tezzlicious op 25 juli 2017 over Swiss Sense

Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk is SwissSense met een redelijke oplossing gekomen.

7

Compliment van JaapOtten op 15 augustus 2017 over Swiss Sense

Nieuwe matras zelfde kwaliteit. We zijn tevreden over de oplossing.

J. Otten

8