
Onterecht wordt verzoek tot wijziging levering afgewezen
Klacht van moizy op 07 februari 2025 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Onterecht wordt het verzoek tot wijziging van de levering afgewezen. Klantenservice is niet bereikbaar. Lees meer

Wil je spoedig geholpen worden? Stuur Swiss Sense een mail met je klacht of opmerking en het ordernummer via [email protected] Of neem direct... Lees meer >
Klacht van moizy op 07 februari 2025 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Onterecht wordt het verzoek tot wijziging van de levering afgewezen. Klantenservice is niet bereikbaar. Lees meer
Klacht van moizy op 07 februari 2025 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Helaas een zeer slechte ervaring. Leverdag wordt eenzijdig bepaald, emails komen niet aan en voor het verzetten van de afspraak moet betaald worden ookal heb ik direct gebeld op de dag dat ik de email binnenkreeg om de afspraak te... Lees meer
Klacht van spykerman op 20 december 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Ik mail maar want na ruim 3 kwartier aan de telefoon te hebben gewacht , was ik het eigenlijk al zat. Was ik aan de beurt, wordt de hoorn op de haak gegooid???? Gaan jullie altijd zo met mensen om... Lees meer
Klacht van spykerman op 19 december 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Ik mail maar want na ruim 3 kwartier aan de telefoon te hebben gewacht , was ik het eigenlijk al zat. Was ik aan de beurt, wordt de hoorn op de haak gegooid???? Gaan jullie altijd zo met mensen om... Lees meer
Klacht van spykerman op 19 december 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Ik mail maar want na ruim 3 kwartier aan de telefoon te hebben gewacht , was ik het eigenlijk al zat. Was ik aan de beurt, wordt de hoorn op de haak gegooid???? Gaan jullie altijd zo met mensen om... Lees meer
Klacht van Stefanpassier op 11 december 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Wij hebben n klacht over bult in het midden aeromax topper 180x200!!!wij lezen dat dit vaker voor komt!!kunnen jullie hier een oplossing bieden?? Stefan passier Lees meer
Klacht van blank op 18 maart 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Goede Morgen , wij zijn sinds kort in het bezit van een Top spit opdek matras . Maar na 4 dagen deze beslapen te hebben zijn wij aan een Fysio toe .De rug klachten zijn nog erger dan voor heen . De topper... Lees meer
Klacht van N.amrani op 17 maart 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Eind januari een bestellingen gedaan voor ruim €7500. Het bed bleek een paar 3 weken na bestellen 40% in de aanbieding. De overige 13weken wachten op de levering voelen nu al als een marteling en heb geen vertrouwen meer in... Lees meer
Klacht van [email protected] op 13 maart 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Aantal jaren geleden bed gekocht bij de luxe bedden. Na korte periode van gebruikt liet materiaal zich los, hebben nog steeds last van. In het huis hebben nog meer artikelen met me leer, geen leer enz staan en is niet... Lees meer
Klacht van Gert bronkhorst op 02 februari 2024 over Swiss Sense in de categorie Bedden
in augustus 2 nieuwe matrassen gekocht,na korte tijd kwam er kuilvorming in het matras,dit gemeld en toen is de servicedienst geweest om te kijken of dit eventueel aan het bed lag die hebben geconstateerd dat het bed en de lattenbodem... Lees meer
Compliment van Stefanpassier op 12 december 2024 over Swiss Sense
Fijn dat er snel een oplossing geregeld is.en een fijne alternatief geboden!!
Compliment van Mel4004 op 03 juli 2024 over Swiss Sense
Inmiddels gegevens verzonden met foto’s
Afwachten of een oplossing wordt geboden
Compliment van Jolande Dekker op 08 juni 2021 over Swiss Sense
Super service!
Compliment van Enkhuizen152 op 11 november 2020 over Swiss Sense
Beste Swiss Sense,
Bedankt voor uw snelle reactie en passende oplossing. Ik zal aankomend weekend naar de vestiging in Hoorn gaan om dit verder te bespreken. Heeft u voor mij iets van een zaaknummer of referentie die ik daar kan door geven zodat zij ook op de hoogte zijn.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Compliment van Regis op 20 maart 2020 over Swiss Sense
Dat zou ik heel fijn vinden. Heel erg bedankt dat u met deze oplossing komt.
Met vriendelijke groet,
Regis langezaal
Compliment van Swiss Sense Middelburg op 14 maart 2020 over Swiss Sense
De filiaal manager van Swiss Sense Middelburg heeft onze klacht fantastisch opgelost! mijn vrouw heeft zelfs een bos bloemen gekregen om van de zeer vervelende ervaring bij te komen, nu hebben wij alsnog ons droom bed in Middelburg gekocht, de jonge verkoper waarover de klacht was ingediend werkt eigenlijk niet eens voor vestiging Middelburg, hij blijkt als inval kracht te werken vanuit een andere vestiging.. nogmaals super goed opgelost door de vestigingsmanager van Swiss Sense Middelburg! top!
Compliment van op 02 september 2019 over Swiss Sense
Het duurde lang om een antwoord en een afspraak te krijgen, maar vandaag is Swisssense de topmatras komen omruilen én heeft een technicus de boxspring zelf nagekeken. Eén van de twee matrassen is wat te zacht en wordt nu ook omgeruild. Ik ga 150€ bijleggen om de matras met 1.000 ipv 500 veren uit te proberen, daarmee gaat het hopelijk beter.
Compliment van op 23 mei 2019 over Swiss Sense
Snelle reactie van Swiss Sense en accurate oplossing is aangeboden
Compliment van op 03 oktober 2018 over Swiss Sense
We zijn blij met de oplossing dat het topmatras is teruggenomen en we ons geld hebben teruggekregen. De rugproblemen bleken niet te worden veroorzaakt door het topmatras en we hadden daar onnodige kosten voor gemaakt. We zijn snel geholpen door Swiss Sense en hebben zelfs ook nog een aanbod gekregen om onze matrassen met korting om te ruilen.
Compliment van op 22 februari 2018 over Swiss Sense
Met Swiss Sense is afgesproken dat wij ter compensatie een bijpassende dekenkist ontvangen. De levertijd daarvoor is 10-12 weken dus daar moeten we ook nog even op wachten. Maar als die op tijd geleverd wordt zijn wij tevreden en is de klacht netjes opgelost.
Compliment van op 01 februari 2018 over Swiss Sense
Na contact naar tevredenheid opgelost
Compliment van op 25 februari 2018 over Swiss Sense
Zoals ik ook zojuist naar Sofie Derks van Customer Care heb geschreven, het volgende:
We zijn op 3 februari in het filiaal Rotterdam geweest waar we perfect geholpen zijn door Daan. Door hem werden testen gedaan welke wij op Spijkenisse nooit hebben gehad waar wij ons bed gekocht hebben. De combinatie welke ons op Spijkenisse verkocht is blijkt dus inderdaad totaal ongeschikt te zijn voor onze lichamen, zelfs voor mijn partner die zowat 30 kilo zwaarder is dan ik. Dit verklaart dus ook dat onze lichamelijke klachten logisch zijn op dit bed. Na meerdere combinaties te hebben geprobeerd heeft Daan besloten om het eerst te proberen met weer een andere topper. Dit eerst 3 weken te proberen en wanneer dit niet werkt ook de matrassen te veranderen. Op 15 februari hebben wij de nieuwe topper ontvangen en moet zeggen dat dit tot nu toe ook niet succesvol is. De rug-, nek- en hoofdpijnen welke eindelijk iets minder werden na mijn wekelijkse bezoekjes aan de fysio komen in alle hevigheid weer terug wat voor mij dus erg frustrerend is. Ik word 's nachts wakker van de pijn in mijn nek en 's morgens kan ik amper mijn nek nog bewegen.
Misschien moet Daan eens een huisbezoek bij ons doen om ons hele bed eens te bekijken want er moet toch iets goed mis zijn met dit bed. Daan maakt een opstelling in de showroom op de bedden (onderbakken) zoals ze daar staan en dat is natuurlijk niet ons bed. Misschien is er iets mis met de hele bouw van ons bed waardoor er nooit een goede oplossing zal komen.
Dus zijn wij tevreden met de oplossing tot nu toe, nee.
Maar we zijn nu tenminste wel aardig te woord gestaan en serieus genomen door Sofie Derks en Daan.
Compliment van op 20 januari 2018 over Swiss Sense
Is goed opgelost bedankt,goede service.
Compliment van op 31 oktober 2017 over Swiss Sense
Swiss sense heeft ons meerdere maken gebeld om naar een oplossing te zoeken.
De bedden waren niet geleverd omdat er 'gif' in de matrassen zou zitten.
Als zij mij precies verteld hadden waarom de bedden niet geleverd konden worden, was ik niet zo boos geworden. Een wwek later werden de bedden alsnog geplaatst.Als compensatie werd een extra molton twv 60 euro bij de plaatsing v d bedden meegeleverd.
De monteurs hebben keurig en gezellig met humor de bedden geplaatst.
Een week later werden we weer gebeld door een allervriendelijkste dame van swiss sense. Zij vroeg of we tevreden waren. Dat was idd het geval.
Wij wachten nog op de 'matjes' half november.
Kortom: alles prima opgelost. En..... We slapen er goed op!!!!
Kim hamburger
Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense
Ik ben heel erg tevreden over de oplossing
Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense
Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk is SwissSense met een redelijke oplossing gekomen.
Compliment van op 15 augustus 2017 over Swiss Sense
Nieuwe matras zelfde kwaliteit. We zijn tevreden over de oplossing.
J. Otten