Klachten over Swiss Sense

Wil je spoedig geholpen worden? Stuur Swiss Sense een mail met je klacht of opmerking en het ordernummer via contact@swisssense.com Of neem direct... Lees meer >

83% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 1 Bedden

83%
100 klachten gemeld
0 openstaande klachten
17 klachten in behandeling
83 klachten opgelost
3.7 /10
66 stemmen
66

Tijdslijn

Stinkend bed met gifstoffen

Klacht van op 11 juni 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Deze mail naar Swiss Sense gestuurd maar denk dat ze hier niets mee doen zeker niet wat ik eis Name: Swen Email: swens@kpnmail.nl Order number: 400383 Phone Number: 0650692167 Comment: Bed geleverd en stinkt erg Nieuwe matrassen geleverd op 12-02-2018 zou stank weg moeten zijn, maar... Lees meer

Beschadigd bed en verkeerde poten

Klacht van op 07 juni 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Vandaag een nieuwe boxspring en dekbedden geleverd gekregen, lang op moeten wachten, bijna € 3.000 betaald. Levering keurig op tijd, 7:00 uur voor de deur. Matrassen, boxsprings, donzen dekbedden in hoes (stonden buiten al op de grond) en onderdelen worden via... Lees meer

Kapot bed geleverd

Klacht van op 05 juni 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Enkele weken na levering bed is de onderzijde gescheurd en daarnaast is de bedrand van het band instabiel. Swiss Sense is zeer defensief omtrent de schuldaanvaarding en niet klantgericht om tot een oplossing te komen Lees meer

Slechte kwaliteit en service

Klacht van op 14 mei 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

4 april 2011 Swiss Sense elektrisch verstelbare boxspring 2x 90x210 Pocketmatras 4500 firm sense Split oplegmatras talalaylatex royal C1 Totaal bedrag 4200,- De rekeningen hebben we netjes bewaard, maar natuurlijk is het ordernummer niet meer in het nieuwe Swiss Sense systeem te vinden. Rond 2016 begon... Lees meer