Klacht: Verkeerde sterkte in nieuwe brilglazen

op 02 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

In februari 2016 heb ik 2 nieuwe brillen gekocht bij hans anders. Omdat ik toen bevallen was heb ik maar 1 bril opgehaald want de andere was nog niet klaar. Een aantal weken later ben ik weer teruggegaan om de 2e bril op te halen. Ik gaf toen aan dat ik wat waziger zag maar dit werd weggewuifd met kan door montuurverschil komen. Zo gezegd heb ik het maar geaccepteerd. Omdat ik tot nu alleen de 1ste bril heb opgehad, lag de andere als reserve in de kast. Afgelopen 2 a 3 weken toch geprobeerd die andere bril op te zetten. Ik vond de sterkte verschil te groot & ben hiermee teruggegaan naar hans anders in haarlem schalkwijk. Blijkt nu dat de 2e bril mijn oude sterkte heeft en dat de medewerkster toen der tijd de verkeerde sterkte heeft genomen. In plaats van de nieuwe sterkte heeft ze de oude genomen. Ik verwacht natuurlijk dat dit probleem verholpen wordt maar de manager heeft aangegeven niks te willen doen. Het valt volgens hem buiten de garantie termijn van 2 maanden. Ik heb aangegeven dat de probleem veroorzaakt is door hans anders en niet door mij.

Enige wat ik wil is of nieuwe brilglazen met de juiste sterkte of mijn geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 augustus 2016 om 15:48 geantwoord

Beste heer Mursal,

Bedankt voor uw bericht. Na aanleiding van dit bericht heeft de vestigingsmanager van de winkel contact met u opgenomen. Er is afgesproken dat u langs komt om uw klacht te bespreken en te kijken welke oplossing wij u kunnen aanbieden. Graag zien wij u binnenkort in onze winkel.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door S7