Klacht: Verkeerde prijs

op 02 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er word nu in korte tijd vaak bij aan biedingen te veel gescand bij de kassa om dat dit niet goed word ingevoerd in de kassa erg vervelend als je later de bon nakijkt en weer te veel hebt betaald en je weer terug moet bij de kassa om je teveel betaald weer terug te krijgen .Verder ben ik erg tevreden over de winkel in kloosterveen assen .

Gewenste Oplossing:

Graag aanbiedingen optijd in de kassa voeren en niet paar dagen later

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 augustus 2016 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht op 02-08-2016 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:
Wij gaan dit verder onderzoeken. Naar aanleiding van de uitkomst van het onderzoek zullen wij actie ondernemen om herhaling te voorkomen.
Wanneer u verder nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Minkes