Klacht: Verkeerde oogmeting, slecht behandeld

[email protected] op 15 december 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

13-12-2021

Ik ben naar de winkel gegaan om mijn Bril willen ophalen, maar helaas is de bril die hans-anders voor mij besteld hebben niet de bril die voor mij gestemd is voor mijn ogen, een slechte oogmeting gedaan. Zo heb ik het hun laten laten weten. Er wordt gewoon niet naar je geluisterd. Ik ben hier echt boos om geworden en ik heb gezegd. Dit is de laatste keer dat ik naar Hans-anders nog kom, als nog hebben ze mij de deur gewezen en grote mond. Waar iedereen bij was, zelfs beker koffie die ze mij hebben aangeboden moest ik late staan. Het is echt triest triest triest voorwoorden hoe hun met klanten omgaan. Ik schaam me in hun plaats. O ja ik heb de bril natuurlijk niet mee genomen en ook niet betaald. Maar ze dreigen me wel om die wel te betalen anders komen er incasso kosten. Dit is toch niet meer normaal. Gelukkig heb ik dit bewijs zwart op wit

Geen een oplossing dit hebben jullie te danken aan jullie zelf. Ik laat mij niet slecht behandelen op deze manier

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Beste mevrouw Bourrich, Wat vervelend dat u denkt dat uw bril niet op de juiste sterkte was. U heeft op 9 december over de betreffende bril al contact gehad met mijn collega. U heeft toen aangegeven dat u de bril wilde annuleren. Maandag bent u in de winkel geweest om de bril op te halen. U zei meteen dat deze niet goed gemeten was. Wij geven echter een gewenningsperiode aan. In de winkel was duidelijk dat u hiertoe niet bereid was. Collega's hebben derhalve de bril terug genomen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Dianne Hans Anders Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 15 december 2021 om 17:07 geantwoord

[email protected]

Heeft op 15 december 2021 om 18:41 geantwoord

Verschrikkelijk hoe jullie mij hebben behandeld. Uw collega heeft mij van alles uitgemaakt, dit maakt ook uit dat ik niks meer met hans anders te maken wil hebben. De bril neem ik dan absoluut niet.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Ik ben namelijk nog wat vergeten erbij te melden. Uw geeft aan dat ik denk dat de bril niet op mijn sterkte is gemaakt IK DENK HET NIET, IK WEET HET ZEKER, zelf uw collega zegt dat er afwijkingen in de bril heeft ontdekt Gr

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]