Klacht: Verkeerde matras

op 26 december 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Tonwillems

11 maanden geleden - Vandaag benadert door het filiaal in Uden en deze heeft aangeboden om geheel vrijblijvend de matras om te ruilen. Goede service loont zich altijd en ik wil de Swiss Sense vestiging in Uden aan iedereen aanbevelen. Grote klasse. 👍👍👍👍👍👍👍👍❗️

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedank voor uw bericht op klacht.nl.
Wij vinden het vervelend dat u een minder goede ervaring heeft. Daarom hebben wij dan ook de juiste oplossing geboden.

Oplossing : Matrassen zijn omgeruild. Naar tevredenheid is de klacht opgelost

Wij hopen hiermee uw vertrouwen in Swiss Sense enigszins te herstellen.
Mocht u nog verdere vragen hebben voor Swiss Sense dan kunt u uiteraard contact opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonwillems