Klacht: Verkeerde levering

op 24 juni 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik had een bril laten aanmeten. na drie weken kon ik hem ophalen.
Pootjes waren niet goed gemonteerd. en de randen van de glazen waren niet gepolijst. Deze teruggebracht. Ook nog een extra mail gestuurd met een duidelijke klachten omschrijving. Na drie weken gebeld of de nieuwe bril klaar was. Ze hadden er niets mee gedaan. Het excuus was dat de manager ziek geweest was. Hoezo er werken toch meer mensen. Afijn na een telefonisch onderhoud werd de er een nieuwe bril aangevraagd. Weer drie weken later belde ik zelf maar weer want ik wordt niet gebeld, was de bril klaar. Zaten er hele andere glazen in. Ik moest maar op zaterdag met de manager spreken werd er gemeld. Zaterdag geweest. Ze was het met me eens. Ik moest maar deze bril proberen, mogelijk zou 1 glas vervangen een mogelijkheid zijn. Ik ben er helemaal klaar mee. Zou weer worden teruggebeld. Nou echt niet. Ik denk dat ze telefoon vrees hebben bij Pearl. Nu zit ik met een bril met een scheef pootje en kleine verkeerde glazen die ook nog eens niet goed afgesteld is. Nooit meer Pearl.

Als compensatie een gratis computer bril. De kwaliteit van de leverancier die de brillen maakt is zo slecht dat ik geen verbetering zie in een derde keer aanvragen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MViss

10 maanden geleden - Gesproken met Pearl niets opgeschoten, ze willen niet aan een oplossing werken om deze bril goed te krijgen. Ook een korting als coulance is niet aan de orde.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 08 juli 2016 om 14:44 geantwoord

Heeft op 08 juli 2016 om 23:38 geantwoord

Ik heb meer dan 200 euro voor een zonnebril moeten betalen. Mocht ook geen kunstof montuur uitzoeken, alleen metaal. Hoezo gratis. Dit is oplichting. Geen sprake van coulance dus. Mag ik de zonnebril ook terug brengen. De glazen zijn veels te dik. Mijn oog kassen worden afgesloten omdat de glazen rond lopen.

Alle klachten die gemeld zijn door MViss