Klacht: Verkeerde levering

op 20 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 mei j.l. heb ik telefonisch bij Hollandse Nieuwe (dhr. Abed) een nieuwe telefoon besteld met een 2 jarig abonnement. Besteld heb ik de Samsung Galaxy A5 2016 Zwart voor een bedrag van 19 euro per maand. Dhr. Abed van Hollandse Nieuwe gaf aan dat het gesprek werd opgenomen.
Later ontvang ik een mail waarin staat dat ik een Samsung Galaxy A5 Wit zou hebben besteld. Aangezien op 5 mei niemand was te bereiken heb ik vanmorgen gebeld om bovenstaande door te geven. Hollandse Nieuwe, Mw. Hors, gaf echter aan dat het proces van levering reeds was gestart en niet meer kon worden teruggedraaid. Tevens gaf Mw. Hors aan dat haar collega zich had vergist. Het terugdraaien was niet meer mogelijk. Ik moest maar de levering weigeren. Hierna zou ik van de weigering bericht krijgen, waarna ik alsnog de nieuwe telefoon kon bestellen. Hoelang dit kan duren kon zij niet aangeven. Wel gaf zij aan dat de prijs van de Samsung Galaxy A5 2016 zwart niet 19 euro maar 22 euro per maand was.
Bovenstaande betekent dat ik waarschijnlijk enkele weken geen telefoon heb en ook nog duurder uit zal zijn. Bij de stelling heb ik zeker 3 keer aangegeven dat het om een zwarte telefoon Samsung Galaxy A5 2016 gaat. Mijn veronderstelling is dat hier bewust een andere telefoon wordt geleverd. Ook na het bellen van de klantenservice wordt ik afgescheep. Mijn afspraken zijn opgenomen en dus vastgelegd.

Als ik op korte termijn mijn bestelde telefoon, een Samsung Galaxy A5 2016 zwart, alsnog krijg geleverd tegen de afgesproken prijs van 19 euro.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fritshennen