Klacht: Verkeerde lenzen geleverd

op 17 maart 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik en mijn kinderen bestellen al jaren lenzen bij Hans Anders en heb een paar weken geleden een doosje met verkeerde sterkte gekregen. Ik kwam er vandaag achter en het doosje is nog tot 2023 goed, Dus belde hun op of ik het terug kan sturen en gelijk nieuwe bestellen. Dit is de eerste keer dat ik in al die jaren een beroep doe op hun service.
En ik mocht het ongeopende doosje NIET terug sturen! Belachelijk en vind het een slechte service.

Wanneer ze wat meer service kunnen bieden aan een vaste klant die al jaren voor 3 personen lenzen bij ze koopt! Het doosje is niet geopend, niet oud, niks....dus dit is niet aardig!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 17 maart 2020 om 11:18 geantwoord

Beste Mayagirl,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg naar om te vernemen dat u niet geholpen kon worden in de winkel.

Ik heb daarom contact opgezocht met mijn collega's in de winkel.

De laatste bestelling (28410577) mag u gewoon netjes komen retourneren in de winkel. U krijgt hierbij uw geld terug of er kunnen juiste lenzen besteld worden. Deze keuze is gemaakt omdat u deze klacht binnen het termijn van 30 dagen hebt gemeld.

Helaas betreft order 28292752 is dit niet het geval. Deze bestelling is in januari besteld en deze mogen wij helaas niet meer retourneren. Excuses.

Ik hoop dat u toch tevreden bent dat wij u gedeeltelijk kunnen tegemoetkomen met uw verzoek.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Heeft op 17 maart 2020 om 11:27 geantwoord

Ik ga niet akkoord, en u weet wel waarom, dat ik de laatste zending kon retourneren was al duidelijk, maar het ging niet om die bestelling. Dat had ik al lang aangegeven. Het gaat om de bestelling van 21 januari. In die bestelling heb ik -2,75 besteld en -1,75 gekregen. Dit is niet mijn fout. Omdat ik dit doosje pas in februari openmaakte viel dit buiten de 30 dagen retourrecht. Ik had dit formeel inderdaad direct moeten controleren, maar had deze fout niet verwacht.
Dat ik het niet kan retourneren omdat formeel met retourrecht verstreken is hoopte ik op extra service omdat dit doosje van 21 januari nog ongeopend was en het jullie fout is. Dus om nu met deze oplossing te komen, terwijl die oplossing al lang aan de telefoon besproken was is een tegenvaller.
Laat maar verder zitten, heb een andere winkel voor mijn lenzen gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mayagirl