Klacht: Verkeerde kosten ?

Denny1104 op 26 februari 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inderdaad vorig zomer jaar betaald bij een dating site. In de zelfde week opgezegd en betaald dus er van af. Vervolgens kreeg ik later weer een mail van een rekening dus ik aangegeven dat ik de abonnement al had opgezegd en de rekening dus onterecht is. Ze gaven het inderdaad toe en gaven aan het gefixt te hebben en mij uit het systeem te hebben gehaald. Nu een half jaar later krijg ik weer een mail dat ik nog moet betalen terwijl ik dit hele verhaal al heb aan gegeven.

Gewenste Oplossing:

Als dit eindelijk is opgelost en ik geen rare mails meer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 01 maart 2021 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Denny1104

Heeft op 01 maart 2021 om 11:38 geantwoord

Hallo. Ik heb geen actieve abonnement ! Dat is het hele verhaal. Ik heb nergens een abonnement op ik krijg zomaar een rekening dit klopt niet ! Als ik probeer te bellen wordt het nummer geblokkeerd door mijn provider omdat ze te boek staan als fraudeurs

Alle klachten die gemeld zijn door Denny1104