Klacht: Verkeerde informatie via 0900 nummer

op 04 september 2015 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was bij de Primera in Hoogvliet voor n maand abo bij de ret hun stuurde mij door naar de info van de ret het 0900 nummer daar hebben zij mij de code Hoogvliet laten invoeren ik heb het de 26 ste de abo laten ingaan van Hoogvliet naar stadhuis pmdat ik de 26 ste altijd geld krijg nu moet me dochter elkedag geld erop zetten om naar school te gaan en naar huis te komen ik ging naar zuidplein en ik moest t er maar mee doen ik ben n alleenstaande moeder dat wil zeggen dat me dochter niet naar school kan gaan ik heb genoeg moeite gedaan om info te krijgen en zou graag de

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de abbo goed word ingesteld met de code 5316 pas nummer 3528 020086545970 DSR van Trigt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djamaira