Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten in een hi winkel in almelo. Ik heb die dame daar gevraagd naar een 1 jarig abonnement en een samsung galaxy s2. Ze vertelde mij over het abonnement dat ik het 1e halfjaar een korting zou krijgen en het laatste half jaar de normale prijs zou betalen.Ik neem altijd bewust een 1 jarig abonnement omdat ik meestal op contractbasis werk van 1 jaar bij werkgevers. Dit om als b.v mijn contract niet verlengd word ik niet in de problemen wil komen. Ik wilde vandaag gaan kijken of het al mogelijk was mijn contract te verlengen, tot mijn schrik kom ik erachter dat ik geen 1 jarig abonnement heb, maar een 2 jarig abonnement. Ik vind in deze situatie dat de dame in de winkel mij opgelicht heeft, ik heb in goed vertrouwen en in alle duidelijkheid aangegeven wat ik wilde hebben. En op basis daarvan een contract getekend.
Gewenste Oplossing:
Dat mijn klacht serieus genomen word, en ik niet als leugenaar afgeschilderd word. Dit gebeurde dus bij jullie klantenservice. En ik krijg waarvoor ik kwam in de winkel in Almelo. Dus een 1 jarig abonnement.