Klacht: Verkeerde informatie op website tui

op 16 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij gaan 2 à 3 keer per jaar op vakantie met tui, alleen nu nooit meer!

Koffer dochter kwijt met al haar benodigde spulletjes,
De reisleiding deed er gewoon niets aan!
Eerst was de koffer terecht en moesten we € 15,00 betalen om onze eigen koffer terug te krijgen.
Maar dat duurde dan nog 2 dagen.
Later terug werd ik terug gebeld dat het nog 3 dagen duurde omdat het weekend was.
Na een paar gesprekken met notabene tui in Nederland, kon de koffer opeens wel gelijk S avonds gebracht worden door de reisleiding (waarom kon dit niet gelijk de eerste dag).
Helaas voor € 80,00 spullen moeten kopen om de eerste dagen door te komen.

Bouganvilla Mallorca

Er zal volgens de website van tui de volgende faciliteiten zijn:

*Gratis WiFi – dat was er niet helaas ben ik hierdoor zakelijke kosten misgelopen!

* er zal een kitchenette zijn met koelkast magnetron-
Dit was er ook niet, helaas konden we nergens de fles van onze dochter nergen op warmen, er waren 2 gaspitten maar alleen geen pannen etc. De koelkast werd wel na veel geklaag na 3 dagen gebracht.

* we hadden all inclusive – dat was het ook wel al moest je minimaal een half uur in de rij staan voor wat te drinken en eten was vaak gewoon beschimmeld!
Ook zal erven kinderbuffet zijn- was er ook niet.

* het was een kindvriendelijk park- nou dat was het niet, overal open electriciteitsdraden, balkon constant onder de duivenpoep werd gewoon niet schoongemaakt ( lekker alle bacteriën )

* we hadden all inclusive- was er eindelijk een springkussen met glijbaan te gaan kosten elke 20 min. € 3,00
Alle activiteiten voor kinderen kosten € 3,00 voor een paar min. Dit noem ik geen all inclusive!

* zwembad water peuterbad- ijskoud (zeewater was nog warmer)

* hele nachten wakker- door dronken heel grluidruchtige mensen Snachts steeds onze dochter wakker. Dit noem ik geen kindvriendelijk park!

* met buggy en onze dochter 6 trappen op elke dag een paar keer om in ons appartement te komen.

Paar keer geklaagd bij reisleiding maar die hadden meer belang bij feesten en alcohol drinken. En zeiden er niks aan te doen. Lekker reisleiding 🙁

Een keer nog naar reisleiding toegegaan en toen kregen we als antwoord.
Het hotel heeft pas een nieuwe eigenaar en alle dingen die op onze site staan kloppen niet.

Dat is niet mijn probleem, ik heb betaald voor wat er volgens jullie en jullie site wel zou zijn.

Dat er een nieuwe eigenaar is dat kan ik ook niet weten, en dat daardoor alle dingen die jullie beschrijven er niet zijn ook niet.

Vervolgens kregen we een telefoontje van de reisleiding van tui, dat we naar een andere hotel mochten gaan.
Alleen dat was niet all inclusive en kosten nog niet de helft van wat we voor deze reis hebben betaald.

Kortom belachelijke informatie en reisleiding van tui!!!!

We willen de helft van onze totale reissom terug.
Want vakantie hebben we nauwelijks gehad.

En zeikers zijn we echt niet want al 9 keer met tui op vakantie geweest en nooit een klacht gehad.

Zelfs nooit gezeurd als we ineens een andere vliegtuig hadden en we van comfort class geen gebruik konden maken waar we wel voor betaald hadden, geld zou terug gestort worden op mijn rekening, maar 3 jaar later nog niets op mijn rekening ;-)

Ik zal dan ook zeker gerechtelijke stappen ondernemen, want dit kan gewoon niet!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ehotting