Klacht: Verkeerde informatie of misleidende reclame.

op 04 mei 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Bij hans anders in Tiel 2 hoortoestellen gekocht. Kregen een reclame folder binnen bij aanschaf 2 hoortoestellen cadeau bon van 250 euro. Omdat ik de bestelling al had gedaan in februari en in de probeer fase zat voor de zekerheid contact opgenomen met de helpdesk van hans anders of dat deze aanbieding ook voor mij van toepassing zou zijn. Antwoord ja als u maar de eigenbijdrage in juni betaald heb. Nu vandaag de cadeaubon binnen 125 euro. Heb weer contact gehad met de helpdesk en kreeg te horen dat dit een coulance was want deze aanbieding was alleen geldig als ik de bestelling had gedaan in maart en niet in februari.
Tevens bij de aanschaf van de toestellen kreeg ik te horen dat in het pakket van alles zat. Voor 1 jaar baterijen een droogtoestel op uv, baterij tester filters voor luidspreker gedeelte noem maar op ik dacht dat zit bij de prijs in allemaal. Netjes alles afgerekend en ingediend bij de zorgverzekeraar daar kreeg ik te horen dat de extra dingen waarom ik niet had gevraagd maar er toch bij kreeg niet vergoed werd.
Beetje vreemd dat ik dingen krijg (moet kopen wat naderhand blijkt) waar ik niet om heb gevraagd. Had zelf al voor 1 jaar baterijen gekocht bij het kruidvat omdat ze daar veel goedkoper waren. Heb nu dus voor 2 jaar aan baterijen voor de gehoort toestellen.

Als ik toch die cadeau bon van 250 euro krijg ipv 125 euro.
De rest laten we dan maar zitten betaald is het al en maak er toch gebruik van. Volgens mij zijn de baterijen wel 2 jaar goed te houden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 04 mei 2017 om 14:44 geantwoord