Klacht: Verkeerde informatie gegeven in orkaangebied

Joanne501 op 09 september 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Toen we hoorden dat Orkaan Irma over de dominicaanse republiek zou razen, hielden we ons hart vast. Dit is namelijk de vakantiebestemming waar wij maandag 11 september naar toe vliegen.
We hielden de website van Kras nauwlettend in de gaten en zagen dat alle vluchten tot en met 10 september geannuleerd waren en/of mochten omboeken. Helaas de maandag niet.

Gisteren, vrijdag 8 september, stond er eindelijk op dat ook de vluchten van 11 september naar de dominicaanse republiek kosteloos konden omboeke (zie bijlage). We hebben direct gebeld met de klantenservice waar vervolgens werd aangegeven dat dit een foutje was. Onze blijdschap was direct voorbij.

Vanochtend, zaterdag 9 september, nogmaals gebeld met Kras om de opties te bespreken. Ik heb gevraagd of wij met een eigen bijdrage de vlucht niet mochten omboeken, waarbij de medewerker mij vervolgens verteld dat ook wij, de vlucht van 11 september, kosteloos mogen omboeken, geheel kosteloos. Ik heb haar gevraagd of dit klopt want de website geeft iets anders aan, zij verteld dat wij de optie ook hebben.

Ik was erg blij! We konden nu met een fijn en veilig gevoel naar een andere vakantiebestemming!

Echter toen wij zojuist weer belden om het eea om te zetten, kon het ineens niet meer. Dit is de tweede keer dat wij verkeerde informatie hebben gekregen! Een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren maar niet als het om de veiligheid van mensen gaat. Ik ben zwaar teleurgesteld dat wij op geen enkele manier tegemoet worden gekomen. Zelfs niet met een eigen bijdrage!

Wanneer wij onze vakantie mogen omboeken naar een bestemming waar het veilig is en waar wij ons op ons gemak voelen zonder continu bang te zijn!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 19 oktober 2017 om 10:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door