Klacht: Verkeerde informatie

op 05 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij kwamen met het leuke idee om nog een extra dag te overnachten omdat we het zo na ons zin hadden in centerparcs de hutteheugte
Dus ik na de receptie toe en vragen of we een extra nachtje kunnen blijven
Mevr zei dat we niet in dit huisje konden blijven omdat ie al geboekt is
Oke begrijpelijk maar vroeg is er dan geen ander huisje
Want door de
Storm is onze voorkeussligging ook niet meer te gebruiken ivm een hele grote boom
En we wilden graag nog blijven
Mevr zei dat het 122 euro gaat kosten ik zei vind ik wel erg duur als er in het boekje en overal staat voordelig over nachten voor 49 euro
Die actie geld dus gewoon niet ? Alleen wanneer het hun uitkomt blijkbaar
Daarnaast zei ze ze gaat het bespreken met de manager of ze wat aan de prijs kunnen doen en dan word ik gebeld
Uiteindelijk word ik gebeld ja we kunnen er niks mee helaas bel het hoofdkantoor maar ?
Ik het hoofdkantoor bellen zeggen die al gelijk van ja dat kan al helemaal niet dit dat over prenatal actie ?
Ik word opeens doorverbonden met de hutteheugte en ja verleerde informatie gegeven er is niks beschikbaar helaas jullie kunnen niet een dagje extra blijven sorry voor de verkeerde info ja wat moet ik hier nou mee?
Vind dat wel erg schandalig helemaal als je de laatste paar jaar vaak na centerparcs komt en dat ze helemaal niks voor je kunnen doen
Voor twee volwassen en een baby geen plek? Dus die 122 EUR kan ook niet er is helemaal niks beschikbaar

Goeie vraag Ben teleurgesteld

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 06 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Heeft op 06 juni 2016 om 13:05 geantwoord

Dit wat gestuurd is kreeg ik telefonisch van het hoofdkantoor te horen
Maar nu zegt u in de mail dat het wel kon voor 122 maar gister kreeg ik te horen dat niks beschikbaar was vreemd
Als ik 122 zou betalen was het ook opeens niet beschikbaar gister en nu opeens toch wel vreemde onduidelijke antwoorden zo ga je toch niet om met gasten die vaker na centerparcs gaan
Maar goed ik laat het ;)bedankt in iedergeval voor het reageren heb verder een super vakantie gehad

Alle klachten die gemeld zijn door Naalamgir
x