Klacht: Verkeerde infomatie gekregen

op 21 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedemiddag,

Op 2-1-2016 heb ik een boeking gemaakt via centerparcs.nl
Ik heb op 2-1-2016 ook telefonisch contact gehad met een medewerker van het callcenter van Center Parcs.
Ik heb nadrukkelijk gevraagd om een ‘nieuwe generatie kindercottage’.
De man vertelde mij aan de telefoon dat deze cottages ook werden aangeboden op park Het Heijderbos. Hij vertelde mij zelfs dat als ik cottage 587 zou boeken er een prachtige speelplaats verbonden zou zijn aan het huisje en er ook en visvijver was (ook een voorkeur).
Helemaal tevreden en gelukkig heb ik de boeking gemaakt op het park Heijderbos met als voorkeur cottage 587.
Aangekomen op 17-05-2016 werden we toch even teleurgesteld.
Geen speelplaats verbonden aan het huisje en geen visvijver zoals beloofd. Ik heb meteen de receptie van het Heijderbos gebeld en het verhaal uitgelegd, deze mevrouw vertelde mij dat ze deze cottages niet aanboden op het Heijderbos.
Voor toen het los gelaten en genoten van een heerlijke midweek.
We hebben plezier gehad maar we waren wel enorm teleurgesteld.
Als deze meneer mij een ander park had verteld hadden we daarvoor gekozen.
Ik hoop dat ik een reactie van u ontvang.

Madelon van der Weide.
(boekingsnummer 2350747)

Wanneer ik telefonisch contact zoek met een medewerker ga ik er vanuit dat deze mensen weten waar ze het over hebben en mij het juiste product aanbevelen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 mei 2016 om 09:13 geantwoord

Heeft op 23 mei 2016 om 10:17 geantwoord

Ik heb ongeveer 100,- meer betaald dan de prijs voor een normale cottage.. deze cottage had ik namelijk niet geboekt uit eigen wil. Dan had ik gekozen voor een normale cottage.
Hopelijk kunt u iets meer dan alleen excuses om ons tegemoet te komen.

Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Madelon van der Weide