Klacht: Verkeerde glazen zonnebril

op 08 mei 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

06-03-2021 een montuur uitgezocht met basic vario focaal glazen (zonnebril) €219,00 van de prijs schrok ik nog al, ik heb nog even duidelijk gevraagd of ze wel de basic glazen had gedaan omdat hier ook al de €100,00 vanaf was gehaald dus de bril koste eindelijk €319,00 voor basic glazen, eindelijk kon ik de bril weer ophalen en kwam er thuis achter dat ik niet kon lezen, dus ben weer terug gegaan waarin een verkoopster mij duidelijk maakte dat ik excellent glazen moest nemen, voor een zonnebril? Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling was, vervolgens is mijn bril weer opgestuurd omdat het wel eens verkeerd geslepen kon zijn, ook dat was niet het geval, vervolgens zegt ze dan krijg je andere glazen de basic ipv de traditional glazen waarop ik antwoordde die wilde ik van begin af aan al, vervolgens wordt ik een anderhalve week naar dit bezoek gebeld of ik even wilde komen om in te meten, dit is allemaal al gebeurt ik had hem nu wel graag willen op halen, weer naar Doetinchem weer ingemeten en nu hopelijk gaat dit goed komen, maar ik denk dus dat ik mijn zonnebril veel te duur heb betaald €200,00 meer dan mijn oude zonnebril basic, en het feit dat ik dus dadelijk 4 keer op en neer ben gereden 20 minuten heen en 20 minuten terug dit heeft mij veel benzine en mijn schaarse vrije tijd gekost, ik wil toch wel heel graag mijn benzine kosten vergoed hebben omdat dit niet door mijn toedoen is gebeurt, noem het schade vergoeding en natuurlijk mijn zonnebril voor de juiste prijs.

Met vriendelijke groet
Annemieke Koster

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit probleem op een juiste en nette manier wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

2 maanden geleden - Beste Luelda, Wat vervelend dat er niet is ingegaan op uw wensen voor multifocale Basic glazen. Ik heb een klacht opgemaakt naar betreffende vestiging, binnen 5 werkdagen wordt er contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken. U ontvangt middels een e-mail het referentienummer van de klacht. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Suzan Hans Anders Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 08 mei 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luelda,

Ik heb vernomen dat mijn collega contact met u heeft gehad en dat het prijsverschil aan u wordt over gemaakt op het moment dat u de nieuwe bril komt ophalen.

Ik wens u alvast veel kijkplezier met uw nieuwe bril, tevens wens ik u een prettig weekend.

Met vriendelijke groet,

Suzan
Hans Anders Webcare

Heeft op 21 mei 2021 om 05:32 geantwoord

Wil ook 50 euro benzinegeld terug hebben , ben door jullie fout 4 maal van stokkum naar Doetinchem gereden!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Luelda