Klacht: Verkeerde glazen

op 03 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik was vorig jaar naar hans anders geweest voor een aankoop van een bril.
Ik draag al jaren lenzen en had geen bril dus had mij voorgenomen om een bril aan te schaffen.
Hans anders winkel in eeklo heeft zelfde sterkte als glazen van mijn bril gebruikt als mijn lenzen. (Wat normaal niet juist is). Ik ging vorige week naar de oogarts en die meette mijn bril op en wat was de 2de fout . Mijn glazen zaten omgekeerd ! Mijn links oog rechts en rechts oog links. Ik ben naar de winkel gegaan van hans anders ik eeklo en heb dit gemeld dat dit niet kunnen is … waarop hun antwoord was dat de oogarts een fout is begaan en dat mijn glazen wel kloppen!

Ik zou op zen minst een vergoeding willen door voorbeeld gratis glazen ! Want ik heb betaald voor iets waar ik nooit door zag.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 03 augustus 2016 om 14:58 geantwoord

Heeft op 03 augustus 2016 om 15:41 geantwoord

Ik draag die bril heel sporadisch dus dwz misshien 1 keer op een maand ! En het is de taak van de winkelbediende om te zeggen dat een bril andere sterkte is dan lenzen of niet ?

Bericht van Hans Anders

5 maanden geleden - Beste mevrouw Den Haese, Alleen u kan beoordelen of u goed door de bril ziet. Wanneer dit niet het geval is dan zult u hier zelf direct actie op moeten ondernemen om dit kenbaar te maken bij het bedrijf waar u de aankoop heeft gedaan. U bent in deze 2 jaar niet bij ons terug geweest. Wij kunnen geen garantie geven op een bril van 2 jaar geleden waar u nooit mee bent terug geweest. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kimbie