Klacht: Verkeerde email

[email protected] op 04 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

net lid geworden en mijn email staat verkeerd dus ik kan niet op de app inloggen en ook geen parcode ontvangen ,vervolgens heb ik
Par email naar heb desk gestuurd maar geen antwoord ontvangen wat slecht service zeg.

Gewenste Oplossing:

als helpd desk komt met oplossin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 juli 2020 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Adnan,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend dat er iets is misgegaan met jouw e-mailadres tijdens jouw aanmelding. Ik ben het direct voor je gaan nakijken en zie dat jij inmiddels de lidkaart hebt opgehaald en dat jou e-mailadres al is gewijzigd.

Indien wij jou verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit heel graag.

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

[email protected]

Heeft op 08 juli 2020 om 09:34 geantwoord

Het is niet gelukt en ik wil graag mijn lidmaatschap opzeggen dit is support call nummer: 06480761.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]