Klacht: Verkeerde datum ingevuld

op 10 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na diverse malen contact te hebben gehad met bovenstaannd bedrijf verwijzen zij ons iedere keer door naar het hotel terwijl wij met hun zaken hebben gedaan.
Wij hebben een Hotel geboekt voor 7 personen in keulen op de 24-11 en vertrek de 25-11 dit ivm de daar aanwezige kerstmarkt.
Nu blijkt dat de kerstmarkt dit jaar niet op de laatste vrijdag van november begint maar pas op de 27ste. wij hebben geprobeerd dit te annuleren wat mogelijk is maar de kosten hiervan zij 300 euro dit afgezet tegen het betaalde bedrag van 352 euro is dit gewoon een woeker annulering.
Wij hebben pas afgelopen zondagavond 06-08-2017 geboekt en de reservering is voor 24-11-2017.
Dit gaat alle perken te buiten en heeft niets meer met annnuleren te maken.

Gewenste Oplossing:

Dat wij administratieve kosten moeten betalen is logisch bij een annulering maar 300 euro vanwege een fout ingevoerde datum is een beetje te gek.
Wij zijn tevreden als dit in alle redelijkheid is opgelost.
M.Wijmans

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.wijmans