Klacht: Verkeerde boeking niet bereikbaar

op 19 mei 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

ZOVEEL MOGELIJK DELEN!

Centre Parcs Nederland neem je verantwoording!!!

Wij zitten hier met problemen door jullie en jullie sturen vooral geen contact zoeken…

Rot toch op!

Wil iedereen dit delen zodat centerparcs hopelijk zelf contact met ons opneemt???
Ja misschien kansloos maar wij hebben nog steed een incorrecte boeking staan, en krijgen niemand te pakken …

Wat een leuke week moest worden voor het 50 jarige huwelijk van mijn schoonouders word word nu wel overschaduwd door het leed dat centerparks heet!

Geachte dame of heer

De klacht is niet betreft het verblijf want we zijn nog niet geweest.

Ik heb wel een lijst met klachten in communicatie, klantvriendelijkheid ( eigenlijk het ontbreken daarvan)
De behulpzaamheid, ( ook niet echt aanwezig).

Wij hadden een boeking staan voor 23 maart 2020 tm 27 maart 2020.
Helaas door de covid-19 is deze geannuleerd.
Wij begrijpen dat centerparcs dit moest doen.

Als wij dan een voucher opgestuurd krijgen, kom ik er op de site al niet helemaal uit, dus we gaan maar bellen.

Wij willen een specifiek huisje… exact hetzelfde huisje als we bij eerdere boeking hadden vastgelegd…en betaald!

Ik krijg een onvriendelijk persoon aan de telefoon die ik nadat ik haar erop wees, mij vertelde dat ze er niet voor word betaald om vriendelijk te zijn!
Ik probeer alsnog de boeking in orde te maken voordat ons huisje bezet is.
Ik krijg te horen dat ik voor de exact zelfde week, (namelijk 22 maart 2021 tm 26 maart 2021) 20 euro moet bij betalen!
Er volgt een discusie waarom ik voor hetzelfde product zelfde tijd zelfde week meer moet betalen?!
Uiteraard als wij een andere datum hadden gekozen had ik het begrepen maar dit is letterlijk een jaar opschuiven omdat cemterparcs heeft geannuleerd, niet wij!

Nadat ik 2x haar naam heb gevraagd omdat ze brutaal was hangt ze me zo op!
Verbijstering alom…
Ik had ook al 25 min in de wacht gestaan.

Ik heb opnieuw terug gebeld en stond 34 min in de wacht voor ik iemand aan de telefoon kreeg.
Mevrouw uitgelegd wat er gebeurd was en ze zou het in orde maken.
Ze adviseerde mij ook dit wel in een klacht door te zetten, zowel voor haar collega als voor het prijsverschil.
Mevrouw noteerd de gegevens en ik zou een bevestigingsmail krijgen.
Ik sluit het gesprek af en krijg direct de bevestigingsmail binnen met een hogere rekening!
Namelijk niet 20 euro maar 74.90!
Het word steeds mooier hè.

Ik probeer weer terug te bellen maar na 2 uur!!!! In de wacht te hebben gehangen heb ik het opgegeven.

Via facebook heb ik direct contact gezocht met het park en die reageerde vrijwel direct met een reactie dat ze mij een dm hebben gestuurd.
Dus vooral de indruk gewekt dat er aan gewerkt word.
Niets is minder waar!
Ik kreeg een reactie dat ik het nummer nogmaals moest proberen want het meerdal zelf kan niks doen.

U begrijpt…. wij zijn pissig en heeeel benieuwd naar de oplossing…
Want wij zijn hier eigenlijk al zo klaar mee!

Conclusie is nu:

verkeerde boeking
openstaand bedrag
heel slecht gevoel
geen contact mogelijk met centerparcs

Ik verwacht van u op zeer korte termijn een reactie via mijn mail.

Met vriendelijke groeten

Fam. Van der Erf

DE REACTIE VAN CENTERPARCS….

Beste gast,

Center Parcs volgt de richtlijnen van de overheden in elk land. Vanaf maandag 16 maart 2020, 12.00 uur zijn al onze vakantieparken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk gesloten.
Vind ze op onze website: https:www.centerparcs.com

In deze bijzonder moeilijke situatie zijn wij op de hoogte van uw vragen over uw verblijf. Hieronder vindt u daarom de maatregelen die zijn genomen voor alle gereserveerde verblijven:
• Als u in deze periode in een van onze parken verblijft, ontvangt u een digitale voucher per e-mail ter waarde van het volledige bedrag dat u heeft betaald. U kunt deze voucher gebruiken om een nieuw verblijf te boeken uiterlijk 12 maanden na uw eerste aankomstdatum. Alle geplande verblijven tijdens de sluiting van onze parken worden automatisch geannuleerd.
• Als we u hebben gevraagd uw verblijf te onderbreken, ontvangt u per e-mail een digitale voucher die gelijk is aan het aantal resterende dagen van uw verblijf. U kunt deze voucher gebruiken om een nieuw verblijf te boeken uiterlijk 12 maanden na uw eerste aankomstdatum.
• Als je in het weekend van 13 maart 2020 in een van onze parken was, ontvang je een vergoeding voor de beperkte accommodatiecapaciteit van onze infrastructuren, inclusief Aqua Mundo. U bent ter plaatse geïnformeerd over de vergoedingen. U ontvangt een digitale voucher met een waarde die gelijk is aan het bedrag dat u per e-mail wordt meegedeeld. U kunt deze voucher gebruiken om een nieuw verblijf te boeken uiterlijk 12 maanden na uw eerste aankomstdatum.
• Als uw verblijf is gepland na de data van heropening van onze domeinen, neem dan contact op met onze adviseurs voor een verzoek tot wijziging of annulering.
• Indien u via een reisorganisator of reisbureau heeft geboekt, nodigen wij u uit contact met hen op te nemen.

U kunt op elk van ons rekenen om u te helpen bij het plannen van uw volgende vakantie, zoals we dat in het verleden altijd hebben gedaan.

We ontvangen momenteel een grote en ongebruikelijke hoeveelheid e-mail, dus beantwoord deze e-mail niet.

Bedankt voor uw begrip,
Tot ziens.
Groupe Pierre et Vacances- Center Parcs

dit is toch verschrikkelijk? meerdere meldingen gehad?

mvg fam van der erf

We willen eigenlijk ons geld terug, dit is gewoon bederven van de sfeer...
Wij hebben eigeblijk al geen zin meer...
Zoveel problemen, wat staat ons nog te wachten??

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shirleyerf