Klacht: Verkeerde betaling

op 24 februari 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

al mijn vrienden betalen 305€ voor een jaarabbonement met yanga ,ik heb in totaal 410€ betaald voor een jaarabbonement met yanga. Ik zou graag derest terug willen want hier is echt geen reden voor! Ik zit gewoon bij bij de comfort lidmaatschap als hun.

Als ik derest terug krijg aub.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 februari 2020 om 09:28 geantwoord

Heeft op 02 maart 2020 om 15:15 geantwoord

Als ik dit had geweten had ik mij niet ingeschreven in deze club, dit hebben ze mij niet verteld of uitgelegd toen ik lid werd van de club, ook is het dan wel raar dat er mensen zijn die er komen die wel 20€ per maand betalen ipv 25€? En in deze club hebben ze geen live gx lessen. Ik snap dus nog steeds niet waarvoor ik extra betaal?

Bericht van Basic Fit

6 maanden geleden - Beste Shqipe,Onze nieuwe ladies clubs in België beschikken over extra persoonlijke begeleiding en daarnaast een compleet andere uitstraling, hiervoor vragen wij een kleine vergoeding door middel van de LiveGX toevoegen aan jouw lidmaatschap. Uiteraard kun je deze extra altijd uitzetten indien jij er geen gebruik van maakt, of niet meer wilt sporten bij deze club.Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet, Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Shqipetje