Klacht: Verkeerde artikel kleur

op 19 juli 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorig week heb ik een stoel aangeschaft bij XENOS. Bij aflevering in auto werd de bak met artikel naar my gebracht. Stond met mij auto bij magazijn. Via andere Xenos hoor ik dus dat bij aflevering nogmaals gecontroleerd zou moeten worden voordat produkt afgeleverd word WAT DUS NIET BIJ GEDAAN IS en medewerker die mij geholpen heeft is FATIMA fililaal XENOS Alexandrium.

Bij thuis aankomst heb ik produkt opengemaakt en merkte ik dat de produkt niet overeen kwam met het produkt wat het moest zijn daarmee bedoel ik dus voetstuk v hangstoel is wit en hangstoel en hanger is zwart.
Ik bel Xenos Alexandrium met de probleem/ fout die door mij geconstateerd is.
FATIMA medewerker v Xenos neemt telefoon op. Ik leg probleem uit en ze vind dat ik het kan omruilen. Leuk en aardig maar daar ga ik niet akkoord mee hoezo moet ik nou produkt omruilen my tijd energie en kosten met auto weer maken wanneer ik niks fouts gedaan hebt.
Kreeg met mw discussie geeft aan fout is menselijk enz… Heel lang bleef zij op 1 punt staan waarbij ik dacht het is niet hier te merken dat klant koning is of dat ze de klant blij maken . Ik geef nog aan ik zou nog accepteren als jullie vergoeding of het zouden komen omruilen zegt mw Fatima ja sorry mw dat doen we niet klant moet echt zelf terug brengen.
Probleem werd niet opgelost en was een discussi punt met klant.
Heb info gezocht op internet wat te doen als er een probleem geconstateerd word.
Hierbij heb ik hoofdkantoor gebeld met het situatie probleem eerste instantie zij hoofdkantoor uw heeft produkt aangekocht in winkel dan moet u met hen op losse ik dacht ff echt van dat meen je niet …..

Daarna zei ik de bedrijf zoekt geen oplossing dus bij wie en waar moet ik zijn als jullie een niet goed produkt afleveren mevr v klantservice genaamd IRIS gaf aan mevr ik bel u zo terug ik zei ok is goed ze wou telef ophangen ik dacht meteen mw Iris vraagt geen nummer aan mij op welke nummer ze mij kan bellen.
Ik vraag aan haar heeft u my nummer waarbij zij zegt ja ik zeg nog u heeft niks aan mij gevraagd ooh … Ik zie nummer hier op.mij scherm ooh…. mw hoe moet ik dat weten ik kreeg gevoel dat je me aan lijm houd.
Na 30 min gemiddeld word ik terug gebeld mw u krijgt compenstatie km vergoeding ik huh ok km vergoeding 5 km ongeveer 75 cent enkel maybe retour dus 1.5 max 2 euro
Omg ik schrok ik dacht dat meen ze niet ik gaf aan sorry ik moet v 3 hoog dat zware voetstuk sjouwen ik moet weer een grote auto regelen en ben met hen en weer gaan gemiddeld 2 uurtjes kwijt en 2 euro is jullie compenstatie waarbij fout niet bij klant ligt.
Ik gaf aan sorry ga niet akkoord met km vergoeding ik zal uitzoeken verder bedankt alvast.
Ik bel aantal Xenos hoe ze te werk gaan als fout bij bedrijf ligt ik werd heel lief aardig ontvangen door dames v Xenos West waar ik in eerste instantie mij produkt wou halen alleen hadden zij hem toen der tijd niet op voorraad
Dame legt uit er word 3 x toe gekeken produkt voor dat afgeleverd word aan klant
Ik gaf bij mij keek die dame alleen naar 1 ding en gaf die aan mij en ik moest zelf produkt v de bak in mu auto zetten en zij stond er bij te kijken.
Ik legde mij situatie uit ik kom thuis produkt blijkt niet goed afgeleverd te zijn en ik heb ze gebeld en dat hele verhaal die dame v West Xenos zeg als fout bij ons zou liggen hadden we als eerst excuses aangeboden daarna compenstatie en zo gedaan hebben enz… ooh ja moet ik zeggen ik vroeg eerst aan de dames wat procedures is als fout bij Xenos ligt wat ze doen daarna heb ik verteld dat ik deze fout meegemaakt hebt.
Zaterdag bel ik Xenos Alexandrium weer en vraag naar de manager leiding gevende
Meneer Munnick sorry voor spelfouten zo.hoorde ik de naam door.telefoon

Wou die probleem bij hem neerleggen hij reageerde heel bot en arrogant mw u heeft met klantenservice gesproken dus los met hen de probleem verder op.
Ik dacht wtf dat meen je niet manager die dus niet om zijn klanten denkt en fout v hen.
No way ik dacht nu ga ik kijken verder hoe en bij wie.

En bij deze hier als eerste nadat ik zelf geprobeerd hebt.

Als eerste excuses v bedrijf
Tweede of ze komen produkt zelf ophalen of ze komen met een betere oplossing dan km vergoeding v 2 euro
Daarna voor andere klanten dat ze klantvriendelijke kunnen zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

Reactie van de melder van de klacht Pariii

1 maand geleden - Dank u wel voor plaatsen afwachtend

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pariii