Klacht: verkeerde afspraak bij levering

op 27 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik belde op vrijdag 13 mei 2016 om 17u30 naar de mediamarkt om een afspraak te maken over de levering van mijn wasmachien, droogkast en diepvries. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die met mij een datum afsprak voor levering. Ik vroeg haar of de mensen van de levering mijn machines ook naar boven op het 2e verdiep konden brengen of dat ik zelf voor wat mannelijke vrienden moest zorgen om te helpen. Ze zei me dat dat geen probleem was en dat het bij de service hoorde.

Deze woensdag 25 juni brachten ze uiteindelijk mijn machines. Mooi op tijd, dat wel maar wanneer ik hen vroeg of het zou lukken om alles naar boven te dragen vielen de 2 leveranciers uit de lucht. \\\’mevrouw, wij moeten maar 1 machien naar boven doen, de wasmachine omdat we die ook moeten installeren.\\\’ Ik zei tegen hem dat dit mij niet gezegd is aan de telefoon. Hij legde het mij uit maar echt gediend was ik er niet mee. Op dat moment waren ook mijn ouders aanwezig in het appartement maar aangezien mijn vader een rugpatient is mag hij niet heffen. Daar stonden mijn diepvries en droogkast dan beneden aan de deur met de deur nog opengelaten. Dan maar snel beroep gedaan op mijn zus en broer die met veel moeite de andere 2 machines naar boven gesleurd hebben.

Ik hoop dat u hier iets aan doet want dit is echt niet fijn om mee te maken.

De grootste oplossing die ik kan bieden is dat je dit niet meer laat gebeuren bij andere klanten!

Anderzijds heb ik wel graag een compensatie tegenover dit gebeuren want mijn zus loopt nu rond met blauwe benen en daar wil ik graag ook iets voor terugdoen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwendolyn Pince