Klacht: verkeerde adres

op 20 december 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de hele dag thuis gezeten, krijg ik een briefje dat ik er niet zou zijn geweest. Erger nog: mijn pakje is in een heel andere flat bezorgd! Die mevrouw had een gang vol pakjes; de bezorger had alles maar bij haar neergeflikkerd. Ik begrijp dat het druk is, maar dit slaat alles!!!
En nu kon ik ook mijn gebruikte cupjes niet retour geven!!!!

Gewenste Oplossing:

Ontsla deze bezorger op staande voet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quaertzpet